• Anonym (Sårad)

Otrohet

Min man var otrogen för 2 veckor sedan. Jag orkar inte ta mig vidare. Ligger och gråter hela dagarna. Orkar inte förmå mig till någonting - semester, sol och värme ute men inte ens det orkar jag bry mig om. Hur kommer man vidare? Och när slutar det göra så jäkla ont.

• Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (Hej)
    Anonym (C) skrev 2023-06-15 15:48:34 följande:
    Han reser mycket i tjänsten och det var en kvinna han jobbade med. Vet att ett par resor dessutom var påhittade så att de skulle kunna knulla ostört några dagar .
    De gjorde förmodligen annat än knullade också.
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Hej) skrev 2023-06-15 16:00:26 följande:
    De gjorde förmodligen annat än knullade också.
    är du trög eller nått...? ett vanligt knull tar tolv minuter.. Det hinner du i princip med så fort någon vänder ryggen bort...
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (äää)
    Anonym (Hej) skrev 2023-06-16 12:59:20 följande:
    De åkte på resor, som inte var jobbresor utan det hittade de på. 12 minuter, något annat än knulla måste de då har gjort på resan. Du säger ju emot dig skälv
    Ja de åt säkert middag, shoppade och så, men vad har det med saken att göra? Kan du utveckla vad du menar med ditt inlägg?
  • Anonym (Hej)
    Anonym (äää) skrev 2023-06-16 13:11:42 följande:
    Ja de åt säkert middag, shoppade och så, men vad har det med saken att göra? Kan du utveckla vad du menar med ditt inlägg?
    Att det var just knullet hon tog upp.
  • Anonym (Hej)
    Anonym (äää) skrev 2023-06-16 13:11:42 följande:
    Att de gjorde resan för att knulla. Reste de bort så ville de väl umgås med varandra. Betyder inte det någonting? Hade hon varit OK med resan om de gjort exempelvis allt du räknade upp, utan att knulla?
  • Anonym (Hej)

Ni som trycker minus på mina inlägg får gärna förklara var jag har fel och varför ni tror att allt de gjorde på resan var sex med varandra.

• BaraLillaJag84
    Anonym (Hej) skrev 2023-06-16 16:53:18 följande:

Ni som trycker minus på mina inlägg får gärna förklara var jag har fel och varför ni tror att allt de gjorde på resan var sex med varandra.

Vad spelar det för roll??? Ni som diskuterar ett helt annat scenario får väl skapa en egen tråd!
    Här samlas vi för att försöka stötta ts!
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Otrohet