Anonym (Hej) skrev 2023-06-19 13:50:10 följande:
Det har du rätt i att jag inte skrev först, och ja måste faktiskt inte varje gång jag ställer en fråga om något som någon berättar i tråden, samtidigt motivera varför jag ställer en fråga. Den som inte gilla mina frågor behöver inte svara. Jag har inte gjort några påhopp på någon eller spekulerar hej vilt om vad som hände i otroheten, utan det var en annan skribent som kom med förslag på vad som kan ha hänt.
Nej och då är det ju bra att jag aldrig har skrivit att du måste deklarera varje gång du ställer en fråga heller. Eller hur?
Men det var DU som skrev detta , det är ingen fråga alls utan ett "konstaterande" från din sida. Vilket gav upphovet till att folk sa till dig från första början.
Jag citera dig och dina egna ord:
Anonym (Hej) skrev 2023-06-16 16:53:18 följande:
Ni som trycker minus på mina inlägg får gärna förklara var jag har fel och varför ni tror att allt de gjorde på resan var sex med varandra.
(slut citat)
Som sagt vad de gjorde mer på resan är och för bli irrelevant.
Då TS skrev att hon hade blivit handlingsförlamad när hon fick reda på att hennes man varit otrogen.
Det var så TS skrev, du hoppar ju på andra och anklagar dem att "
de tror att allt de gjorde på resan var sex med varandra" , helt utan grund från din sida, då de bara svara på vad TS skriver och hennes information och inget annat.