Anonym (Hej) skrev 2023-06-19 17:25:03 följande:
Jag har inte anklagat någon utan grunder, jag skrev att de antagligen gjorde även annat på resan, då fick jag flera minus på det inlägget. Då undrar jag varför det jag tänkte var fel, att de antagligen gjorde annat. Kalla det anklagelse om du vill men jag har förklarat nu hur jag tänkte.
Men suck.. Vad är det du har så svårt att förstå?
Du säger "förklaring"? Dina konstiga förklaringar vara bara en rad spekulationer, som du saknade grund i att göra baserat på TS TrådStart. TS nämnde inte i sin trådstart alls att han hade rest bort själv med denna kvinna han nuppade med.
Så vad bygger du din förklaringar på? Knappast från infon som TS gav. Det du kom med är spekulationer och gissningar. Knappast förklaringar.
Du försökte ju inte ens förklara av vilken betydelse det skulle ha för otroheten om huruvida "de gjorde annat" på resan eller inte heller.
Som många andra, inklusive mig, redan försökt förklara för dig, som sagt.
Det är irrelevant att "de gjorde annat på resan också". Otroheten blev ju av, även om de "gjorde annat" på resan också än bara otroheten. Man bbehövber knappast vara ett "snille spekulera" (som du väljer kalla för "förklaring") för att fatta att det gjorde annat också liksom.