• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • babybel95
    Alvedon83 skrev 2023-08-13 07:38:31 följande:
    Har du testat nåt?
    Nej, tänkte vänta till bim+1 denna gång, men får se om det ens blir något test. Tror jag vill leva på hoppet in i det sista dumt nog😅
  • Alvedon83
    babybel95 skrev 2023-08-13 07:46:17 följande:
    Nej, tänkte vänta till bim+1 denna gång, men får se om det ens blir något test. Tror jag vill leva på hoppet in i det sista dumt nog😅
    Duktigt att inte testa förrän efter BIM👍 hoppas mensen håller sig borta.
  • Syskonförsök

Ja de är ju tempen en ska följa men konstigt med flygningarna ! :)

Alvedon83 skrev 2023-08-13 07:36:40 följande:
    Ja, undra varför min temphöjning kommer så sent då? FF sätter också ut äl på dag 18.

Har molvärk, dålig hy och lite flytningar, tempen verkar ju hålla sig uppe än. 
  • Nomen123

Här är min graf idag.. 
    Har haft molande värk i mååånga dagar nu, på båda sidor men mer på ena.. 
    Mått illa till och från samt fått sån där knepig huvudvärk som bara kommer och sen försvinner. 
    Mensen var 2 dagar sen förra månaden och varade i några timmar, men då kom den 19/7 men skulle enligt beräkning komma 17/7
    Så jag tror absolut inte att min mens kommer imorgon som NC anser, det är för tidigt anser jag om jag ser till tidigare månader.. 
  • Alvedon83
    Syskonförsök skrev 2023-08-13 07:53:31 följande:

Ja de är ju tempen en ska följa men konstigt med flygningarna ! :)

Blir spännande och se hur kurvan blir😊 jag tänkte vänta till bim med att testa, men har redan tagit några, negativa, tester.
  • Anonym (T)
    Alvedon83 skrev 2023-08-13 07:36:40 följande:
    Ja, undra varför min temphöjning kommer så sent då? FF sätter också ut äl på dag 18.

Har molvärk, dålig hy och lite flytningar, tempen verkar ju hålla sig uppe än. 
    För att du mest troligt hade ÄL då. Sekret är mycket mer känsligt för utomstående påverkan än tempdrop och det enda som kan säga näe ägget släppte är tempen. 

Den mesta litteraturen jag läst säger inte att du har ÄL-sekret dagen efter ÄL utan dagarna innan och eventuellt på ÄL-dagen. Att ägget är befruktningsbart betyder 24h inte att kroppen visar superfetila tecken, då hade nog fler blivit gravida på ÄL+1. Enligt studier har du ju som störst chans = är mest fertil de två dagarna före ÄL, sen sjunker det på ÄL dagen för att mer än halveras ytterligare på ÄL+1.
  • Alvedon83
    Anonym (T) skrev 2023-08-13 08:22:58 följande:
    För att du mest troligt hade ÄL då. Sekret är mycket mer känsligt för utomstående påverkan än tempdrop och det enda som kan säga näe ägget släppte är tempen. 

Den mesta litteraturen jag läst säger inte att du har ÄL-sekret dagen efter ÄL utan dagarna innan och eventuellt på ÄL-dagen. Att ägget är befruktningsbart betyder 24h inte att kroppen visar superfetila tecken, då hade nog fler blivit gravida på ÄL+1. Enligt studier har du ju som störst chans = är mest fertil de två dagarna före ÄL, sen sjunker det på ÄL dagen för att mer än halveras ytterligare på ÄL+1.
    Ja, det kanske är så, går ju inte att veta exakt när ägget släppte. Hoppas bara vi inte hade sex för tidigt. 
  • Sanlin90

Jag fick en känsla av att äl testen ökade något igårkväll så tog nytt imorse igen och det va lite starkare, ännu starkare för ögat än för appen så känns som dom börjat öka nu, hoppas hoppas!
  • babybel95
    Nomen123 skrev 2023-08-13 08:18:34 följande:
    Här är min graf idag.. 
    Har haft molande värk i mååånga dagar nu, på båda sidor men mer på ena.. 
    Mått illa till och från samt fått sån där knepig huvudvärk som bara kommer och sen försvinner. 
    Mensen var 2 dagar sen förra månaden och varade i några timmar, men då kom den 19/7 men skulle enligt beräkning komma 17/7
    Så jag tror absolut inte att min mens kommer imorgon som NC anser, det är för tidigt anser jag om jag ser till tidigare månader.. 
    tycker det ser lovande ut. Har du testat?
  • Nomen123
    babybel95 skrev 2023-08-13 09:29:59 följande:
    tycker det ser lovande ut. Har du testat?
    Nej jag har inte testat, inväntar mensen dag tänker jag 🤗
Svar på tråden BIM Augusti 2023