• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Anonym (T)
    condii skrev 2023-08-12 13:13:27 följande:
    Jo jag använder ÄL-test också. Började med CB advanced på cykeldag 9, fick blinkande smiley dag 14 och därefter fortsatt blinkande till och med dag 18 (sista dagen jag testade med de stickorna). Dvs fick aldrig fast Smiley som innebär tillräcklig ökning av LH. Har kompletterat med stickor men inte så systematiskt. Lägger in bild på dem här, råkade bli dubbelt av en som jag strukit över. :) 

Trodde att jag hade ägglossning CD17, dvs i onsdags men nu är jag inte så säker längre när tempen gick ned igen. 
    Jag tror tyvärr inte du haft ÄL. Hur brukar dina cykler se ut?
  • condii
    Anonym (T) skrev 2023-08-12 14:50:37 följande:
    Jag tror tyvärr inte du haft ÄL. Hur brukar dina cykler se ut?

Åh suck? att det ska vara så svårt! 

Skickar cyklerna separat nedan! de är oregelbundna

• Anonym (Syskon)
    Alvedon83 skrev 2023-08-12 12:49:07 följande:
    Hur gick det?
    Bra fråga. Tog ett CB plus är på äl+12 bilden är tagen efter 4 minuter.
  • Horisonten
    Anonym (Syskon) skrev 2023-08-12 16:09:47 följande:
    Jag tycker mig se något svagt. Håller tummarna ❤️
  • GuldKvinnan

Tycker mig också se något svagt men jag själv har haft spökstreck som ser ut sådär så vågar varken säga bu eller bä, du får testa snart igen. Lycka till Hjärta

• Alvedon83
    Anonym (Syskon) skrev 2023-08-12 16:09:47 följande:
    Ser negativt ut tyvärr
  • Anonym (T)
    condii skrev 2023-08-12 14:55:50 följande:
    Hm, ja, det är nog bara att vänta och se. Har du koll på ditt sekret? Har du haft ÄL-flytningar?
  • Alvedon83

Här känns det som att hoppet dog lite, har fått flytning idag samt dålig hy, hade samma förra månaden på samma cykeldag😓 är på äl +6 idag enligt tempen, men jag tror mer på äl +8 om jag går efter fertilt sekret.

• Anonym (Lina)
    Alvedon83 skrev 2023-08-12 21:06:38 följande:

Här känns det som att hoppet dog lite, har fått flytning idag samt dålig hy, hade samma förra månaden på samma cykeldag😓 är på äl +6 idag enligt tempen, men jag tror mer på äl +8 om jag går efter fertilt sekret.

Sist jag var gravid hade jag dålig hy innan jag plussade (som om jag skulle få mens som vanligt). Så behöver inte vara något dåligt, det är trots allt mycket hormoner oavsett om du är gravid eller inte 🥰 Tycker absolut inte du ska tappa hoppet. 

Svar på tråden BIM Augusti 2023