BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Åh suck? att det ska vara så svårt!
Skickar cyklerna separat nedan! de är oregelbundna

Tycker mig också se något svagt men jag själv har haft spökstreck som ser ut sådär så vågar varken säga bu eller bä, du får testa snart igen. Lycka till 
Här känns det som att hoppet dog lite, har fått flytning idag samt dålig hy, hade samma förra månaden på samma cykeldag😓 är på äl +6 idag enligt tempen, men jag tror mer på äl +8 om jag går efter fertilt sekret.
Här känns det som att hoppet dog lite, har fått flytning idag samt dålig hy, hade samma förra månaden på samma cykeldag😓 är på äl +6 idag enligt tempen, men jag tror mer på äl +8 om jag går efter fertilt sekret.
Sist jag var gravid hade jag dålig hy innan jag plussade (som om jag skulle få mens som vanligt). Så behöver inte vara något dåligt, det är trots allt mycket hormoner oavsett om du är gravid eller inte 🥰 Tycker absolut inte du ska tappa hoppet.