• Pälsboll

BIM Augusti 2023

Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️

8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM Augusti 2023
  • Syskonförsök

Tack.❤️ 

Janbo skrev 2023-08-19 12:31:02 följande:
    Håll hoppet uppe! Har läst vad du skrivit om när du plussade förra gången och vilken dag efter dippen. Det är absolut inte kört och jag håller alla tummar jag har 💕
  • Mololo

Ni som håller koll på sekret osv.. Hur brukar det se ut mellan äl och bim? Kan man se någon skillnad om det skulle vara inför en mens eller om man är gravid? :)

• Anonym (Lina)
    Mololo skrev 2023-08-19 19:07:14 följande:

Ni som håller koll på sekret osv.. Hur brukar det se ut mellan äl och bim? Kan man se någon skillnad om det skulle vara inför en mens eller om man är gravid? :)

Mitt blir mer klibbigt/krämigt, om det säger dig något 😂 Dom kommer jag varit gravid har jag inte märkt av någon skillnad så tidigt från hur det normalt är. Men vet att det kan variera från person till person.

• babybel95

Ni som varit med om en kemisk graviditet, hur länge har ni blött? Jag började ju blöda igår men idag blöder jag väldigt lite, så som jag brukar på näst sista/sista mensdagen. Har ?mensen? efter en kemisk varit annorlunda för er? 

• Anonym (Försöker inte öppet)

Hej! 

får man hoppa in här? Har typ beräknad mens om 2 dagar! Läst lite i tråden, så spännande att följa er! 

jag och mannen försöker inte helt seriöst Sådär, sker det så sker det! 

har en 4-åring, plussade på BIM. en ängladotter, plussade dagen efter BIM och så tvillingarna där jag plussade 1 vecka innan BIM på ett vanligt test som mäter från mensen är beräknad haha :) typ 8 dagar efter ägglossningen! Men jag hoppas inte på fler tvillingar så inga tidiga plus här inte ;)

hur går det för er Alla? någon som testat idag??

• Syskonförsök

Har haft flera kemiska och både blött mindre eller lika. har dock alltid tagit gravtest för att se att de faktiskt var kenisk/missfall så de inte är blödning även om en är gravid fortsatt. Har du fått negativt test?

babybel95 skrev 2023-08-19 21:36:28 följande:

Ni som varit med om en kemisk graviditet, hur länge har ni blött? Jag började ju blöda igår men idag blöder jag väldigt lite, så som jag brukar på näst sista/sista mensdagen. Har ?mensen? efter en kemisk varit annorlunda för er? 

• barnlängtan89

Babybel95: båda gångerna för mig har de varit som en vanlig mens typ, hade jag inte testat hade jag inte märk av dem alls utan bara att mensen var sen. 

har du tog ett negativt test eller bara blött? 

• Natalina1451

Kan inte citera av någon anledning.. 

Janbo - angående tidigt ultraljud/vul så beror det ju mycket på hur bra ultraljudsmaskinen är vad dom kan se När.  Min erfarenhet är att på tex på gynakuten om man åker in där för tex stora blödningar i graviditet så kan man se ett tickande hjärta redan i vecka 5+5 (allra tidigaste för mig iaf) jag har för mig att hjärtat börjar slå i mitten (rätta mig här om jag har fel) på vecka 5+ 

Men tex på min barnmorskemottagning har dom en ganska gammal och dålig maskin och ser mycket sämre av den anledningen. Nu kommer jag få ett tidigt ultraljud där på tisdag och då är jag kanske vecka 5+3 och räknar inte med att dom ska se något annat än om graviditeten är rätt placerad. 

• babybel95
    Syskonförsök skrev 2023-08-19 22:01:31 följande:

Har haft flera kemiska och både blött mindre eller lika. har dock alltid tagit gravtest för att se att de faktiskt var kenisk/missfall så de inte är blödning även om en är gravid fortsatt. Har du fått negativt test?

barnlängtan89 skrev 2023-08-19 22:04:19 följande:

Babybel95: båda gångerna för mig har de varit som en vanlig mens typ, hade jag inte testat hade jag inte märk av dem alls utan bara att mensen var sen. 

har du tog ett negativt test eller bara blött? 

Tack för era svar!
    Jag skulle ta ett test för att se om det ökat för det kändes som något inte stod rätt till, då började jag blöda. Tog ett test iaf och det var så gott som negativt. Ska ta ett digitalt om 1v från första blödningstillfället (fre) på inrådan av vården för att se att det också visar negativt?

• Syskonförsök

Godmorgon! 

Tyvärrr verkar inte min fantastikt vackra graf betyda något! Tempen började sin dipp idag och negativt test.
    inväntar mensen tisdag och försöker se det positiva med att nu får jag åtminstone dricka drinkar i Grekland. 

Svar på tråden BIM Augusti 2023