BIM Augusti 2023
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Hittade ingen tråd för Augusti så här kommer den! Håller alla tummar och tår för många plus! ❤️
8/8 - Pälsboll. Första barnet, 3e försöket
Ja detta testet har jag för mig att jag plussade med dottern från typ bim-3/4 men minns inte exakt. Men när de inte stod när ifrån man kunde testa med det igen så blev jag osäker. Men du menar att detta är känsligare än testa tidiga testet??

Läste detta precis detta så ville dela med mig att de är inte alltid tidiga test visar något fast man ändå är gravid. Så tills mensen kommer finns de ändå hopp kvar.
Är på cd 7 och hade lite äggviteflytningar igår men idag va det en hel del så ska ta äl test ikväll när jag kommer hem!
Tänker att de alltid står från mensens dag visar testerna 99% korrekt. Då spelar de ju in eftersom du kan ju vara på äl+14-15-16 på bim så borde de ändå ha betydelse. Om ni förstår hur jag tänker. Svårt och få fram i text hur jag tänker och menar
Tänker att de alltid står från mensens dag visar testerna 99% korrekt. Då spelar de ju in eftersom du kan ju vara på äl+14-15-16 på bim så borde de ändå ha betydelse. Om ni förstår hur jag tänker. Svårt och få fram i text hur jag tänker och menar