Anonym (Maracuja) skrev 2023-08-12 09:05:09 följande:
Det är knappast målet att göra det, inte för mig åtminstone.
I första hand ville jag hitta en man med trevligt sätt och kompatibla fantasier, men att en man är upptagen sedan länge är en trygghetsfaktor, för det minskar risken att han är helt knäpp. När man söker efter det som är lite avvikande/extremt blir det viktigare än någonsin.
Att uppfylla drömmar för den som annars inte skulle fått uppleva dem lättar också mitt dåliga samvete en smula. Annars kanske hans relation hade tagit slut, och det är väl onödigt om allt annat fungerar bra?
Jag är ledsen men män/kvinnor som letar efter en sängkamrat som är i en annan relation är för mig bara äckligt. Man väljer att medvetet utsätta en tredje person för en enorm skada. Ofta finns det barn med i bilen också. De blir också skadade av otrohet den dagen den kommer fram. Och förr eller senare kommer skiten fram.
Jag har sett vänner bli svikna av sina partners. Jag har sett dras smärta och jag förstår verkligen inte hur man kan välja att utsätta någon man påstår sig älska för något sådant.
Om sexet inte fungerar - lämna!
Är tryggheten så viktig, då får man använda sig av leksaker och sina egna händer.