Nomen123 skrev 2023-11-21 10:43:59 följande:
Okej, då förstår jag.. Är det ert "sista" försök nu då? Jag går på Livio i Göteborg.
Är på dag 7 med sprutor och ska på första ultraljudet imorgon för att se hur jag svarat på stimuleringen.. För 225 enheter.. Hoppas så på att jag svarat bra på det.. Imorgon får vi även veta när det blir äggplock.. (om det finns något att plocka🙈)
Tyckte jag fick hög dos för att vara första gången, men förstår ju att dem beräknat dosen utifrån mina provsvar osv..
Jag har ju regelbunden egen ägglossning och mens varje månad..
Våra tester såg också bra ut, inga avvikelser på något. Så hoppas såå att vi har flyt i det här nu, men väl medveten om att det är mycket som ska ros i land för att det ska fungera ❤️
Ja precis, vårt 3e och sista landstingsfinansierade försök.. Okej spännande!
Vilket AMH har du? :) Oj så snabbt besked om äggplock? Härligt med det redan på måndag! Stort lycka till!

Hur stora var blåsorna idag? Måste ju fått riktigt god effekt på medicinen då! Hade också mitt VUL igår på dag 8, RMC Malmö kör generellt lite längre cykler. Har nytt VUL imorgon fredag igen.
Så skönt att ha det i grunden, jag har också regelbunden ägglossning och mens var månad, runt 26 dagar långa cykler. Håller tummarna för att ni har flyt!