• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • Minmillis
    Ememem skrev 2023-10-30 13:30:43 följande:
    Ser tyvärr inget, men bildkvaliteten här i forumet är kasst.

Ja de är verkligen kasst 😳
  • Lyksa

(Typ ignorera denna ville bara se om kvalitén blev bättre om man beskärde bilden lite)
  • Constanza
    Ememem skrev 2023-10-30 13:43:03 följande:
    Jag är egentligen redan i novembertråden men läser båda trådarna parallellt.

Jag fick positivt ältest igår efter lunch, var fortfarande positivt imorse så tror att äl sker kväll eller imorgon. 
    Aha okej, vad kul men hoppas att det tar sig nu i november för dig 😀 

vi kanske ses i novembertråden då o då hoppas jag att det tar sig för mig med. Läste att det var ditt tredje barn, för mig är det fjärde 😅. Hur gammal är du? 
  • Ememem
    Constanza skrev 2023-10-30 14:43:01 följande:
    Aha okej, vad kul men hoppas att det tar sig nu i november för dig 😀 

vi kanske ses i novembertråden då o då hoppas jag att det tar sig för mig med. Läste att det var ditt tredje barn, för mig är det fjärde 😅. Hur gammal är du? 
    Jag fyller 37 nu i november, lite orolig för hur åldern kommer spela roll.

Mina två barn fyller 7 och 9 i vår så detta är en sladdis.
  • Ememem
    Minmillis skrev 2023-10-30 13:53:19 följande:
    Ja de är verkligen kasst 😳
    Där ser bildkvaliteten mycket bättre ut. Men ser tyvärr inget streck.
  • Constanza
    Ememem skrev 2023-10-30 15:10:08 följande:
    Jag fyller 37 nu i november, lite orolig för hur åldern kommer spela roll.

Mina två barn fyller 7 och 9 i vår så detta är en sladdis.
    Ju jag har samma oro, fyller 35 nu på fredag. trodde egentligen att jag var klar med barn, hade bestämt att det räckte men plötsligt så kunde jag inte se mig vara klar me d den delen av livet. Hoppas bara att kroppen känner samma 🙏
  • Lyksa

Tog ett cb också nu och kom en tydlig blå men svag linje. Vilken skillnad mot tidigare spök, haha. Så två olika märken visar svaga pluss. Jag vet att kvalitén dras ner men kan hoppas att ni också ser. 
    Denna bilden är efter ca 5 minuter så helt inom tiden.

• tjatalagom
    Lyksa skrev 2023-10-30 18:29:35 följande:

Tog ett cb också nu och kom en tydlig blå men svag linje. Vilken skillnad mot tidigare spök, haha. Så två olika märken visar svaga pluss. Jag vet att kvalitén dras ner men kan hoppas att ni också ser. 

Kan eventuellt ana lite lite färg på mitten😁 du kan inte ta bild i starkare lampa?
  • Lyksa

Inom tiden har jag inte de tyvärr då vi har sämst badrumsbelysning :(

• Ememem
    Lyksa skrev 2023-10-30 18:29:35 följande:

Jag anar något svagt på första bilden, men la inte du upp bild på ett svagt streck för över en vecka sedan? Det känns som det borde blivit starkare, särskilt eftersom det är flera dagar efter bim eller kan du ha haft äl senare? 
Svar på tråden BIM oktober