• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Ememem
    GuldKvinnan skrev 2023-11-08 08:17:46 följande:

Idag fyller jag år... och fick den bästa födelsedagspresenten man kan tänka sig nu på morgonen. Ett PLUS efter 14 månaders försök (första barnet). Otroligt!!  // Hjärta

Stort dubbelt grattis!
  • Anonym (Sprallig, nervös, orolig)

Grattis till alla som plussat!!!
    Jag tar nog ett test imorgon, är på äl+9 och har en vecka kvar till bim, men hade så otroligt mycket flytningar, ungefär som i slutet av grav när man släpper delar av slemproppen... fast vita, slemmiga, mjölkiga, lotionflytningar.
    Någon som upplevt samma? Har aldrig haft så innan mens

• inezp
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-08 10:37:00 följande:

Grattis till alla som plussat!!!
    Jag tar nog ett test imorgon, är på äl+9 och har en vecka kvar till bim, men hade så otroligt mycket flytningar, ungefär som i slutet av grav när man släpper delar av slemproppen... fast vita, slemmiga, mjölkiga, lotionflytningar.
    Någon som upplevt samma? Har aldrig haft så innan mens

Förstår exakt vad du menar! Jag får alltid rikliga och liknande flytningar cirka en vecka före BIM..
    MEN det verkar vara högst individuellt så om du ska jämföra så är det nog bättre att jämföra med dina egna, tidigare cyklar än andras. 
    Mao så verkar det ju vara avvikande för din del och kanske därför ett bra tecken! Håller tummarna! :) 
  • Flowerpower33
    GuldKvinnan skrev 2023-11-08 08:17:46 följande:

Idag fyller jag år... och fick den bästa födelsedagspresenten man kan tänka sig nu på morgonen. Ett PLUS efter 14 månaders försök (första barnet). Otroligt!! Hjärta

Wow, stort grattis till plus och på födelsedagen! Blir alltid lite extra rörd när någon som försökt en längre tid får sitt plus! :)
  • Flowerpower33
    Villblimamma98 skrev 2023-11-08 11:10:13 följande:

Ska tillägga att jag lyckades bara hålla mig i två timmer och inte fyra innan jag tog testet

Vad jag förstår kan testen bli starkare på bara timmar. kanske prova hålla dig i minst 4 timmar och ta ett senare eller ikväll? 

ser ju ut att vara väldigt nära positivt om inte annat :) 

• Villblimamma98
    Flowerpower33 skrev 2023-11-08 11:15:07 följande:

Vad jag förstår kan testen bli starkare på bara timmar. kanske prova hålla dig i minst 4 timmar och ta ett senare eller ikväll? 

ser ju ut att vara väldigt nära positivt om inte annat :) 

Tack! Får ta ett i efm när jag kommit hem från jobbet. Ska verkligen försöka hålla mig i 4h är så svårt haha!
  • Cececilia

Villblimamma98 skrev 2023-11-08 11:18:53 följande:
    Tack! Får ta ett i efm när jag kommit hem från jobbet. Ska verkligen försöka hålla mig i 4h är så svårt haha!
    Ligg på kommande dagarna! 🤩 Det är inte säkert att strecken blir lika stark. Har haft cykler där jag aldrig fått riktigt lika starka streck men tempkurvan tydligt visat ägglossning. Tips är att lägga in dem i premom för att se utvecklingen och att använda digitala att bekräfta med, tror att du fått glad gubbe på ditt test redan nu. 

jag fick glad gubbe på samma prov igår när det visade 0.53 och idag när det visade 0.47. Men är manisk på att testa så fortsätter ändå 🙈 Men prioriterar ändå att dricka mycket då jag upplever att jag har snålt med fertila flytningar.

Lycka till 🤞
  • Villblimamma98
    Cececilia skrev 2023-11-08 11:59:16 följande:
    Ligg på kommande dagarna! 🤩 Det är inte säkert att strecken blir lika stark. Har haft cykler där jag aldrig fått riktigt lika starka streck men tempkurvan tydligt visat ägglossning. Tips är att lägga in dem i premom för att se utvecklingen och att använda digitala att bekräfta med, tror att du fått glad gubbe på ditt test redan nu. 

jag fick glad gubbe på samma prov igår när det visade 0.53 och idag när det visade 0.47. Men är manisk på att testa så fortsätter ändå 🙈 Men prioriterar ändå att dricka mycket då jag upplever att jag har snålt med fertila flytningar.

Lycka till 🤞
    Tack det ska jag!! Vill så himla gärna bli gravid igen!! Håller tummarna för dig!!!
Svar på tråden BIM november