BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Idag fyller jag år... och fick den bästa födelsedagspresenten man kan tänka sig nu på morgonen. Ett PLUS efter 14 månaders försök (första barnet). Otroligt!! // 
Grattis till alla som plussat!!!
Jag tar nog ett test imorgon, är på äl+9 och har en vecka kvar till bim, men hade så otroligt mycket flytningar, ungefär som i slutet av grav när man släpper delar av slemproppen... fast vita, slemmiga, mjölkiga, lotionflytningar.
Någon som upplevt samma? Har aldrig haft så innan mens
Grattis till alla som plussat!!!
Jag tar nog ett test imorgon, är på äl+9 och har en vecka kvar till bim, men hade så otroligt mycket flytningar, ungefär som i slutet av grav när man släpper delar av slemproppen... fast vita, slemmiga, mjölkiga, lotionflytningar.
Någon som upplevt samma? Har aldrig haft så innan mens

Ska tillägga att jag lyckades bara hålla mig i två timmer och inte fyra innan jag tog testet
Idag fyller jag år... och fick den bästa födelsedagspresenten man kan tänka sig nu på morgonen. Ett PLUS efter 14 månaders försök (första barnet). Otroligt!! 
Ska tillägga att jag lyckades bara hålla mig i två timmer och inte fyra innan jag tog testet
Vad jag förstår kan testen bli starkare på bara timmar. kanske prova hålla dig i minst 4 timmar och ta ett senare eller ikväll?
ser ju ut att vara väldigt nära positivt om inte annat :)
Vad jag förstår kan testen bli starkare på bara timmar. kanske prova hålla dig i minst 4 timmar och ta ett senare eller ikväll?
ser ju ut att vara väldigt nära positivt om inte annat :)