• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Cececilia
    Villblimamma98 skrev 2023-11-08 12:22:02 följande:
    Tack det ska jag!! Vill så himla gärna bli gravid igen!! Håller tummarna för dig!!!
    Förstår dig, beklagar missfallet. Hoppas det tar sig snabbt för er igen! Vi försöker än nio månader efter vårt  😩😴  vi hoppas såklart detta ska vara gången, men är inte lika förtvivlad över att det inte tar sig längre som direkt efter missfallet.
  • Villblimamma98
    Cececilia skrev 2023-11-08 12:47:18 följande:
    Förstår dig, beklagar missfallet. Hoppas det tar sig snabbt för er igen! Vi försöker än nio månader efter vårt  😩😴  vi hoppas såklart detta ska vara gången, men är inte lika förtvivlad över att det inte tar sig längre som direkt efter missfallet.
    Det förstår jag!! Beklagar. Jag håller tummarna för oss båda två!!!🥰
  • Cececilia
    Villblimamma98 skrev 2023-11-08 12:48:39 följande:
    Det förstår jag!! Beklagar. Jag håller tummarna för oss båda två!!!🥰
    Ja vi får hoppas på plus om ca två veckor 😍
  • Anonym (Sprallig, nervös, orolig)

Kunde inte citera, men ska ta ett test snart, är otroligt gråtig också... har hållt mig i 2.5h nu och det börjar bli lite akutkissnödig, så får väl avgöra på färgen när jag inte kan hålla mig längre om jag ska testa eller inte😂

• Villblimamma98

Testet var något svagare nu så antar peak var idag runt lunch men att jag missade den precis. Men fick glad gubbe på clearblue så jag är GLAD :)

• tjatalagom
    Villblimamma98 skrev 2023-11-08 16:14:27 följande:

Testet var något svagare nu så antar peak var idag runt lunch men att jag missade den precis. Men fick glad gubbe på clearblue så jag är GLAD :)

grattis! Vad härligt ❤️  skönt att kroppen kom tillbaka snabbt!
    lycka till nu, håller tummarna för er nu❤️
  • Villblimamma98
    tjatalagom skrev 2023-11-08 16:17:59 följande:
    grattis! Vad härligt ❤️  skönt att kroppen kom tillbaka snabbt!
    lycka till nu, håller tummarna för er nu❤️
    Tack ❤️
  • Ememem
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-08 14:33:01 följande:

Kunde inte citera, men ska ta ett test snart, är otroligt gråtig också... har hållt mig i 2.5h nu och det börjar bli lite akutkissnödig, så får väl avgöra på färgen när jag inte kan hålla mig längre om jag ska testa eller inte😂

Har du testat?
  • Syskonförsök

Jag brukar aldrig ha så men de var mitt första symtom äl+7. Plussade äl+9. Är nu i vecka 11, håller tummarna för dig!

Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-08 10:37:00 följande:

Grattis till alla som plussat!!!
    Jag tar nog ett test imorgon, är på äl+9 och har en vecka kvar till bim, men hade så otroligt mycket flytningar, ungefär som i slutet av grav när man släpper delar av slemproppen... fast vita, slemmiga, mjölkiga, lotionflytningar.
    Någon som upplevt samma? Har aldrig haft så innan mens

Svar på tråden BIM november