BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
verkligen!!
Kunde inte citera, men ska ta ett test snart, är otroligt gråtig också... har hållt mig i 2.5h nu och det börjar bli lite akutkissnödig, så får väl avgöra på färgen när jag inte kan hålla mig längre om jag ska testa eller inte😂
Testet var något svagare nu så antar peak var idag runt lunch men att jag missade den precis. Men fick glad gubbe på clearblue så jag är GLAD :)

Testet var något svagare nu så antar peak var idag runt lunch men att jag missade den precis. Men fick glad gubbe på clearblue så jag är GLAD :)
Kunde inte citera, men ska ta ett test snart, är otroligt gråtig också... har hållt mig i 2.5h nu och det börjar bli lite akutkissnödig, så får väl avgöra på färgen när jag inte kan hålla mig längre om jag ska testa eller inte😂
Jag brukar aldrig ha så men de var mitt första symtom äl+7. Plussade äl+9. Är nu i vecka 11, håller tummarna för dig!
Grattis till alla som plussat!!!
Jag tar nog ett test imorgon, är på äl+9 och har en vecka kvar till bim, men hade så otroligt mycket flytningar, ungefär som i slutet av grav när man släpper delar av slemproppen... fast vita, slemmiga, mjölkiga, lotionflytningar.
Någon som upplevt samma? Har aldrig haft så innan mens