• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Anonym (Sprallig, nervös, orolig)

Okej, måste fråga. Har aldrig fått s.k. torkstreck som alla andra får (endast svagt positivt som blir starkare).
    Tog ett test igår, helt blankt, tog ett imorse som var så svagt att man endast kan se med ögat, knappt alls på telefon. Det är exakt samma test? Då borde vök båda få torkstreck eller?

• Villblimamma98
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-09 10:07:53 följande:

Okej, måste fråga. Har aldrig fått s.k. torkstreck som alla andra får (endast svagt positivt som blir starkare).
    Tog ett test igår, helt blankt, tog ett imorse som var så svagt att man endast kan se med ögat, knappt alls på telefon. Det är exakt samma test? Då borde vök båda få torkstreck eller?

Alltså kom strecket inom tiden eller efter
    Villblimamma98 skrev 2023-11-09 10:10:23 följande:
    Alltså kom strecket inom tiden eller efter
    Inom tiden men syns tydligare nu efter ett tag

Det är såna man ska ta när mensen uteblivit minst en dag, om det gör någon skillnad 

• Villblimamma98

om strecket kom inom tiden kanske det är början på något. tänker torkstreck kommer ju efter att testet torkat. Du har inga tidiga tester hemma?

Villblimamma98 skrev 2023-11-09 10:27:23 följande:

om strecket kom inom tiden kanske det är början på något. tänker torkstreck kommer ju efter att testet torkat. Du har inga tidiga tester hemma?

Nej, men digital cb
  • evelina786
    sommar2019juni skrev 2023-11-09 05:19:09 följande:

Har en fråga till er kloka och smarta människor!

enligt NC har jag ägglossning på söndag, och visar då mina två mest fertila dagar fredag och lördag, betyder det att söndag ?släpper ägget? och på måndag är de då ingen chans för graviditet? 

rättare Sagt såhär, vi har haft sex måndag, tisdag, gick inte igår, kommer ha idag, imorogn blir svårt, sen lördag? och då söndag måndag förhoppningsvi? är så rädd att det förstörs för att vi missade igår och kommer missa fredag?

Jag hade också ägglossning en söndag, fick en fast glad gubbe på lördag morgon. Då hade vi haft sex varje dag från tis-söndag. Jag vara lite orolig att jag missade chansen iom att vi inte hade sex måndagen efter ÄL. Men samtidigt får du tänka att spermierna överlever några dagar också.

Men såklart, man vill göra allt man kan. Håller tummarna för dig!

• Ememem
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-09 10:07:53 följande:

Det var samma för mig igår. Jag tog ett negativt på morgonen, tokblankt, sen samma sorts test på kvällen fick jag det svaga svaga strecket. syntes inom tiden men blev sen lite starkare när det torkat.

Imorse tog jag ny likadan sticka, fortfarande svagt men fanns där, sen tog jag ett tidigt digitalt och då stod det gravid.
    @Ememem
    då kanske jag offrar ett digitalt om jag kan hålla mig minst 4h... 🤭
Svar på tråden BIM november