BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Jag tycker mig ana en skugga, men kan lika gärna inbilla mig jag med😅
Är också på äl+10 och fick supersvagt pos men neg på digital... ska testa fram till söndag innan jag ger upp denna månad
Men åh!! Liiiiite hopp gav detta ändå. Har aldrig lyckats fånga skuggor förr. Denna bild tog jag på första försöker
har du bild på ditt svaga pluss?
🙏
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
1/11 - SaMoE, 1a barnet, 3:e försöket.
2/11 - MissIsLiia, 4:e barnet, 8:e försöket.
2/11 - Bär, 3e barnet, 6:e försöket efter MF.
2/11 - Hund12345, 5:e barnet, 3:e försöket
3/11 - bez, 2a barnet, 1a försöket.
Hoppas ok att jag hoppar in här med min fråga. Är på äl+10 och fick denna skugga?/streck?el synvilla? på mitt test inom 3 minuter. Ska jag släppa det och gå vidare?
grattis till era pluss och lycka till ni som inte nått BIM ännu
Gud vad jag tycker min kurva beter dig märkligt, idag var tempen liksom på linjen? så brukar det inte vara, har sovit som vanligt, inte sjuk eller liknande.
vad tycker ni? Ser de konstigt ut? Bra?

Testet igår var ett testa tidigt. 10 mlU/ml
tog ett nytt nu på morgonen men det var en vanligt CB. 25 mlU/ml
så här såg det ut med morgonurin
Testet igår var ett testa tidigt. 10 mlU/ml
tog ett nytt nu på morgonen men det var en vanligt CB. 25 mlU/ml
så här såg det ut med morgonurin
@Finmamma
tyvärr inte, bara video, men ditt är nog starkare än mitt
Har inte överanalyserat dagens test, men definitivt inte starkare än igår, känner av mensens minidepression också...
Fortfarande inga ömma bröst, och mår illa, vilket skiljer sig från andra cykler, men vill nog ändå säga att jag har gett upp den här månaden.
Ska ändå ta testen imorgon och söndag, men skulle bli otroligt förvånad om det visade plus
Godmorgon! 
Jag är på äl +9 idag och jag tycker mig se ett svagt streck på ett clearblue nu på morgonen.
Försökte fånga det på bild men vet inte om det syns när jag lägger upp det här.
Tog även ett annat test av annat märke men det var helt blankt.

Hoppet är det sista som ger sig, ser ni något ? 🙏