BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hej allihopa o grattis till alla som plussat! Blir så glad! ❤️
Jag har en fråga, när graviditetstest efter missfall/skrapning blir svagare o svagare o tillslut visar neg men ägglossningstest är superstarka, kan jag ha ägglossning då eller är det kvar lite hormoner som dom känner av?
Började få äl-flytningar redan när graviditetstestet visade positivt fortfarande, dock svagt svagt. Så tog äl-test och det va superstarkt.
Vill så gärna hitta tillbaka, hitta ägglossning och bli gravid igen. NU helst 
Nån som kan hjälpa som kanske varit i samma sits eller har mer kunskap??????
Hej allihopa o grattis till alla som plussat! Blir så glad! ❤️
Jag har en fråga, när graviditetstest efter missfall/skrapning blir svagare o svagare o tillslut visar neg men ägglossningstest är superstarka, kan jag ha ägglossning då eller är det kvar lite hormoner som dom känner av?
Började få äl-flytningar redan när graviditetstestet visade positivt fortfarande, dock svagt svagt. Så tog äl-test och det va superstarkt.
Vill så gärna hitta tillbaka, hitta ägglossning och bli gravid igen. NU helst 
Nån som kan hjälpa som kanske varit i samma sits eller har mer kunskap??????
Nu börjar den eviga väntan...

Nu börjar den eviga väntan...
lägger in mig i listan.
ska boka tid för insemination till nästa ägglossning som bör vara den 16e nov. Får se om det ger något.
någon som gjort det tidigare med lyckat resultat? mannens spermier har någon motilitet så förhoppningsvis blir det lite kortare väg att simma rätt
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
1/11 - SaMoE, 1a barnet, 3:e försöket.
2/11 - MissIsLiia, 4:e barnet, 8:e försöket.
2/11 - Bär, 3e barnet, 6:e försöket efter MF.
2/11 - Hund12345, 5:e barnet, 3:e försöket
3/11 - bez, 2a barnet, 1a försöket.

Hoppas ok att jag hoppar in här med min fråga. Är på äl+10 och fick denna skugga?/streck?el synvilla? på mitt test inom 3 minuter. Ska jag släppa det och gå vidare?
grattis till era pluss och lycka till ni som inte nått BIM ännu
Hoppas ok att jag hoppar in här med min fråga. Är på äl+10 och fick denna skugga?/streck?el synvilla? på mitt test inom 3 minuter. Ska jag släppa det och gå vidare?
grattis till era pluss och lycka till ni som inte nått BIM ännu
😔 tack
Jag tycker mig ana en skugga, men kan lika gärna inbilla mig jag med😅
Är också på äl+10 och fick supersvagt pos men neg på digital... ska testa fram till söndag innan jag ger upp denna månad