• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Villblimamma98
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-10 09:55:38 följande:
    Sparar det till söndag som en farsdagspresent, om de blir positivt då😂
     Och tack cececilia❤️

Vågar inte riktigt tro på det än, skulle också vara lite otroligt på första försöket... men vi får se imorgon och söndag!
    På söndag borde du verkligen kunna se på digitalt såvida det inte är ttp en kemsik graviditet. Men håller tummarna för dig. Vilken fin fars dag present det vore!! 😀❤️
  • tjatalagom
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-10 08:54:36 följande:

Här är dagens (nedre)

Grattis!!! Nu är det tydligt ❤️
  • Kvinnan97

Slänger in en fråga här nu när några av er faktiskt är gravida och kanske av egen erfarenhet varit med om samma, men först! GRATTIS!! <3 

jag vet inte när min BIM är beräknad, då jag helammar (min son är snart 8mån)  Och inte fått min första mens än. Tog av magkänsla ett äl test i måndags som visade glad gubbe, vi passade på att mysa lite, idag fredag  hade jag en ljus röd (blod?) flytning när jag torkade mig? Alltså äl+4.
    utöver det har jag haft lite svagt molande värk/ilningar i tjej magen. inte alls som mensvärk. 

vad tror ni? Kan det möjligen vara en nidblödning? Eller är det tråkigt nog bara massa hormoner i kroppen som ställer till det? 

• Ememem
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-10 07:50:02 följande:

I förrgår helt blankt
    Igår supersvagt,syntes typ bara med blixt eller dagsljus
    Idag supersvagt men starkare än igår, bredare och syns utan blixt och utan dagsljus
    Lite hoppfull iallafall då😂

Mina vanliga är fortfarande suuuper svaga men jag kan se en liiiiten ökning mellan dagens och för två dagar sedan. Sen tror jag när väl ökningen kommer igång på riktigt så går det ganska fort men nu innan bim så är ju inte hcg så högt.
  • Ememem
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-10 08:54:36 följande:

Här är dagens (nedre)

Det där är RFSU eller hur? Testa plocka ur det.. tycker det ser ut som mitt gjorde på äl+8-9, testa öppna upp, mitt syntes jätte mycket tydligare, jag tycker det där lilla glaset gör det sjukt svårt att se.
  • Ememem
    Kvinnan97 skrev 2023-11-10 11:03:40 följande:

Slänger in en fråga här nu när några av er faktiskt är gravida och kanske av egen erfarenhet varit med om samma, men först! GRATTIS!! <3 

jag vet inte när min BIM är beräknad, då jag helammar (min son är snart 8mån)  Och inte fått min första mens än. Tog av magkänsla ett äl test i måndags som visade glad gubbe, vi passade på att mysa lite, idag fredag  hade jag en ljus röd (blod?) flytning när jag torkade mig? Alltså äl+4.
    utöver det har jag haft lite svagt molande värk/ilningar i tjej magen. inte alls som mensvärk. 

vad tror ni? Kan det möjligen vara en nidblödning? Eller är det tråkigt nog bara massa hormoner i kroppen som ställer till det? 

Äl+4 är lite för tidigt för nidblödning, det tar ägget 6-7 dagar att ta sig ner till livmodern.
  • Ememem
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-10 09:35:33 följande:
    Så tydligt som ett grattis? Tack🙈❤️
    Jag vågar mig också på grattis!
  • Anonym (Sprallig, nervös, orolig)
    Ememem skrev 2023-11-10 11:12:47 följande:
    Det där är RFSU eller hur? Testa plocka ur det.. tycker det ser ut som mitt gjorde på äl+8-9, testa öppna upp, mitt syntes jätte mycket tydligare, jag tycker det där lilla glaset gör det sjukt svårt att se.
    Nej inte rfsu, men tog bort glaset
  • Anonym (Sprallig, nervös, orolig)

Och tack🥰

• Smurfananna

Hej jag hoppar också in här min BIM är på söndag 12/11. Gjorde CB Ältest och fick glad gubbe den 29/10, så vi hade samlag kvällen innan & kvällen efter (sägs ju vara bäst att köra varannan dag). Andra helhjärtade försöket nu, & sist vi körde med Äl test tog det sig just på andra försöket. Tog ett tento testa tidigt idag, men blankt. Plussade iof inte förens BIM dagen sist så gör kanske inte de nu heller.. Håller alla tummar & tår för oss i november gruppen nu!{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BIM november