• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Ememem
    Evylin skrev 2023-11-10 16:32:49 följande:

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade samma tålamod som en 5 åring med en godispåse, och jag har tänkt hela dagen att jag ska avvakta några dagar för strecket idag på morgonen var så extremt svagt. 

Men så fort jag kom hem från jobbet så var alla tankar som bortblåsta och jag sprang till badrummet för att testa igen. 

Jag hade en kemisk förra våren så jag håller tummarna för att detta går vägen 🙏

Stort grattis! Du kan skicka dm till mig om du vill haka på i en fb grupp för julibebisar. Gruppen är dold så ingen ser att man går med.
  • Cececilia
    Evylin skrev 2023-11-10 16:32:49 följande:

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade samma tålamod som en 5 åring med en godispåse, och jag har tänkt hela dagen att jag ska avvakta några dagar för strecket idag på morgonen var så extremt svagt. 

Men så fort jag kom hem från jobbet så var alla tankar som bortblåsta och jag sprang till badrummet för att testa igen. 

Jag hade en kemisk förra våren så jag håller tummarna för att detta går vägen 🙏

Grattis 😍
  • Evylin
    Cececilia skrev 2023-11-10 17:51:59 följande:
    Grattis 😍
    Tack snälla 🥰
  • Blåbär97

Grattis ni som plussat redan denna månaden 🥰
    En fundering, när ni skriver att ni plussat typ äl+9, utgår ni från när det blev positivt på Äl testet eller dagen efter. Är så spend på att veta och hade gärna testat på söndag eftersom det är farsdag. Då är det 6 dagar kvar till Bim vilket borde fungera med ett testa tidigt men det är på gränsen ????

Tror ni då det är bäst att testa direkt på morgonen eller sent på kvällen?

• Flowerpower33
    Någon som har koll på progesteron och dess nivåer? Tog ett blodprov för att kolla mina nivåer då min mens varit så märkligt och knappt kommit igång trots ägglossning (enligt temp). Även om jag är inom referensramen känns det som i lägsta laget, eller? Tog provet idag på ÄL+7/8. Är detta en bra nivå? Känns som man läser om vissa som är uppe i 80-100 typ 😅 

• bebissugen91

Villblimamma98 - såååå roligt att ni också använt det och att det faktiskt tog sig då. Recensionerna både på amazon och fl är verkligen så bra. Använder ni ndet denna cykeln också? Är det.engångsapplikatorer också? 😊 vi har amvänt det varje gång nu senaste dagarna, även ikväll.

• Evylin
    Blåbär­97

J
    ag är på ÄL + 9 idag och då räknar jag ÄL dagen efter jag fick positivt på ÄL testet. 😊

Håller tummarna för er som fortfarande väntar 🙏🌸
  • Anonym (Eventuell 4a?)
    Vi har ivf barn tidigare , det här känns så märkligt! nu håller vi tummarna :) 

Svar på tråden BIM november