BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
@bebissugen91 jag och min man använder det. Började med det förra cykeln och blev ju gravid just då!!!
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade samma tålamod som en 5 åring med en godispåse, och jag har tänkt hela dagen att jag ska avvakta några dagar för strecket idag på morgonen var så extremt svagt.
Men så fort jag kom hem från jobbet så var alla tankar som bortblåsta och jag sprang till badrummet för att testa igen.
Jag hade en kemisk förra våren så jag håller tummarna för att detta går vägen 🙏
Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade samma tålamod som en 5 åring med en godispåse, och jag har tänkt hela dagen att jag ska avvakta några dagar för strecket idag på morgonen var så extremt svagt.
Men så fort jag kom hem från jobbet så var alla tankar som bortblåsta och jag sprang till badrummet för att testa igen.
Jag hade en kemisk förra våren så jag håller tummarna för att detta går vägen 🙏

Grattis ni som plussat redan denna månaden 🥰
En fundering, när ni skriver att ni plussat typ äl+9, utgår ni från när det blev positivt på Äl testet eller dagen efter. Är så spend på att veta och hade gärna testat på söndag eftersom det är farsdag. Då är det 6 dagar kvar till Bim vilket borde fungera med ett testa tidigt men det är på gränsen ????
Tror ni då det är bäst att testa direkt på morgonen eller sent på kvällen?

Villblimamma98 - såååå roligt att ni också använt det och att det faktiskt tog sig då. Recensionerna både på amazon och fl är verkligen så bra. Använder ni ndet denna cykeln också? Är det.engångsapplikatorer också? 😊 vi har amvänt det varje gång nu senaste dagarna, även ikväll.

grattis till alla som plussat 😍😍