BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

Jag har en fråga!
dessa är mina ägglossningstest.
onsdag, torsdag och idag längst till höger.
jag har ingen aning om vart i min cykel jag är egentligen men kan ÄL vara på gång? Tänker testet i mitten är dock nästintill Blankt. Borde man inte se en tydligare stegring? 🤔
@bebissugen91 vi använde det nu med! Dock har vi inte använt applikatorer utan typ bara smetat på det som vanligt glidmedel...
Vi köpte liksom bara stora tuben inte de små
Jag har en fråga!
dessa är mina ägglossningstest.
onsdag, torsdag och idag längst till höger.
jag har ingen aning om vart i min cykel jag är egentligen men kan ÄL vara på gång? Tänker testet i mitten är dock nästintill Blankt. Borde man inte se en tydligare stegring? 🤔

Min man äter även dessa från samma märke och började med det innan förra cykeln

cececilia: oj vilken skillnad! tit ja e ledig helgen så får
testa hela dagen 🙈
cececilia: oj vilken skillnad! tit ja e ledig helgen så får
testa hela dagen 🙈
Villblimamma98
Jag har faktiskt varit inne på att köpa just den både till mig och till sambon om det inte skulle ta sig denna gången 😊
Hoppas det tar sig för er denna gången med och att det går hela vägen. Ska bli spännande att följas åt, vi har väl bim ganska nära varandra kan jag tänka mig om vi båda har/haft äl nu i dagarna
Cececilia: har för mig jag laddat ner den appen men hittade inte vart man la in dom? Men kanske va att man behövde betala och uppgradera, då kom snål-Ove fram hos mig 😂🙈
Cececilia: har för mig jag laddat ner den appen men hittade inte vart man la in dom? Men kanske va att man behövde betala och uppgradera, då kom snål-Ove fram hos mig 😂🙈