• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Fruffe

Hej på er! 

jag är på ÄL +10 (tror jag) och fick rosa på pappret igår. Tänkte att japå, mensen kommer. men har inte fått nått mer. kan det vara en så kallad nidblödning? Nån som har erfarenhet av detta? 

jag blev så nyfiken så tog ett test nu på eftermiddagen, dock med ett test till min monitor, dock kan man inte läsa av det för än monotorn tycker att jag ska göra ett test. 

men tycker mig ana en skugga på testet. Vad tror ni? Lägger bild: 

(kanske bara är önsketänk haha) 

• Anonym (Sprallig, nervös, orolig)
    Fruffe skrev 2023-11-10 14:53:25 följande:

Hej på er! 

jag är på ÄL +10 (tror jag) och fick rosa på pappret igår. Tänkte att japå, mensen kommer. men har inte fått nått mer. kan det vara en så kallad nidblödning? Nån som har erfarenhet av detta? 

jag blev så nyfiken så tog ett test nu på eftermiddagen, dock med ett test till min monitor, dock kan man inte läsa av det för än monotorn tycker att jag ska göra ett test. 

Jag anar en skugga, men har aldrig hört om monitor innan så har ingen aning😅
  • Fruffe
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-10 15:03:42 följande:
    Jag anar en skugga, men har aldrig hört om monitor innan så har ingen aning😅
    Haha nä fattar. Det är en clear blue monitor som säger till när man ska testa, alltså jag kan inte köra in ett test om den inte ber mig göra det. Så tog ett test för att bara kolla strecken så att säga 😅 
  • Ememem
    Fruffe skrev 2023-11-10 14:53:25 följande:

Hej på er! 

Jag ser absolut ett andra streck.. men ingen aning hur de där funkar! Jag hade skyndat mig till närmsta apotek och köpt ett cb digital early!
  • bebissugen91

Fruffe!
    Jag har också monitorn! Ett sätt att "lura" den är att knappa in i monitorn att du har fått mens idag. Då tillåter den dig att ta ett graviditetstest. Det är.dock inte ett testa tidigt test men då får du ju strecket svart på vitt

• bebissugen91

Imorse på monitorn hade jag inte riktigt fått Lh-stegring än (stod hög, inte maximal) men nu när jag tog en äl sticka kring lunch så trooooor jag att jag fått ett pos ältest 😊 bebisverkstaden är i full gång sedan ett par dagar tillbaka. Något som vi använder denna cykeln är detta fertilitetsglidmedel:  www.amazon.se/Conceive-fertilitetsglidmedel-f%C3%B6rfyllda-applikatorer-%C3%B6nskem%C3%A5l/dp/B004GHALRK

Läser man recensionerna så är de FANTASTISKA. 
    Så många par som försökt i flera år och lyckas med det här fertilitrtsglidmedel som ska efterlikna fertila flytningar och ge spermierna en skjuts så det är svårt att inte ha förhoppningar denna cykel. Innehåller calciim och magnesium som ska vara bra för spermiernas motilitet och viabilitet. Vi är bara inne på tredje försöket men tänker att detta inte skadar att testa 😊

• Evylin

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade samma tålamod som en 5 åring med en godispåse, och jag har tänkt hela dagen att jag ska avvakta några dagar för strecket idag på morgonen var så extremt svagt. 

Men så fort jag kom hem från jobbet så var alla tankar som bortblåsta och jag sprang till badrummet för att testa igen. 

Jag hade en kemisk förra våren så jag håller tummarna för att detta går vägen 🙏

• Smurfananna
    Evylin skrev 2023-11-10 16:32:49 följande:

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade samma tålamod som en 5 åring med en godispåse, och jag har tänkt hela dagen att jag ska avvakta några dagar för strecket idag på morgonen var så extremt svagt. 

Men så fort jag kom hem från jobbet så var alla tankar som bortblåsta och jag sprang till badrummet för att testa igen. 

Jag hade en kemisk förra våren så jag håller tummarna för att detta går vägen 🙏

Stort grattis GravidHjärta Hoppas att mitt också är sådär fint sen Skrattande
  • Evylin
    Smurfananna skrev 2023-11-10 17:06:01 följande:
    Stort grattis GravidHjärta Hoppas att mitt också är sådär fint sen Skrattande
    Tack snälla 🥰

Håller tummarna för dig ! 🤗
Svar på tråden BIM november