BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Jag gav vika. Tycker mig se världens svagaste streck men jag tror verkligen jag inbillar mig. Kanske testar i morgon igen. Är ju bara äl + 8
Nu har FF satt ut äl så jag ändrar mitt bim. 😊 ÄL+3 idag och det känns långt kvar innan man kan testa. 😅
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
Lägger till mig också 😊
1/11 - Mamman, 2:a barnet, håller inte koll på försök (BIM 1 nov)
Jag gav vika. Tycker mig se världens svagaste streck men jag tror verkligen jag inbillar mig. Kanske testar i morgon igen. Är ju bara äl + 8
@sommar2019juni ja precis äl var den 9/11!! Sist jag plussade gick jag upp 04 för min man åker hemifrån 04.30. Men det var SÅ värt att plussa tillsammans och få bli glada ihop. Jag vågade inte kolla på det digitala så det fick han göra 🥰 testa ihop! Jag tyckte det var sååå värt gå upp tidigt en dag
håller tummarna för dig med!
Tredje hade det blivit.
Dock är tester negativt idag så jag gissar att det var ett tidigt missfall där HCG nivån var Påväg ner och därför var testet svagt. Nu är det nog bara invänta blödning.