• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • sommar2019juni
    inezp skrev 2023-11-16 08:59:00 följande:
    Den där lyckan och förhoppningen blev minst sagt kortvarig här... Rynkar på näsan
    Har som tidigare nämnt aldrig haft mellanblödningar och en regelbunden cykel på 30 dagar... Men nu på morgonen verkar det som att en riktig mens med tillhörande mensvärk är igång..

Denna cykel blir mao 22 dagar vilket känns som det mest illavarslande i sammanhanget... 

Håller tummarna för dig och alla andra!! Hjärta
    nej men åh vad ledsen jag blir för din skull! <3

Har läst mycket om att man kan ha en blödning och "mensvärk" och att det kan vara svårt skilja dom åt... Avvakta lite och se om det verkligen är som en vanlig mens för dig, annars kanske det inte är helt kört denna månad för dig, jag håller tummarna <3
  • tjatalagom
    Nattisvallie skrev 2023-11-16 08:36:28 följande:

ÄL+10
    vettisjutton, men kan väl hoppas 🙏🏼
    vad ser ni?

ska dock ha min mens på måndag 20/11

Jag ser 😍❤️ grattis ❤️
    fortsätt testa!!
  • Cececilia

ÄL+10
    vad ser ni?

Testa med en annan sort. Clearblue kan alltid ge linje, de kan tom ge svaga med vatten. 

Hoppas att du har något på gång 😍 testa med ett rött test eller digitalt 🤞

• Villblimamma98

om man får inplantationsblödning är det mycket blod då? Fick i morse en prick blod på pappret. Alltså bara i storlek av ett knappnålshuvud så då kanske det inte är det? 

• Nattisvallie
    Tack för hjälpen, ska testa igen om 3 dagar, några andra test ni kan rekommendera? 🙏🏼😍
  • sommar2019juni
    Villblimamma98 skrev 2023-11-16 10:15:29 följande:

om man får inplantationsblödning är det mycket blod då? Fick i morse en prick blod på pappret. Alltså bara i storlek av ett knappnålshuvud så då kanske det inte är det? 

Jag har förstått det som att det inte är mycket blod alls, snarare någon droppe som kan blanda sig med flytningar och därför blir dom ljusbruna/ljusröda...

Var det färskt blod? tänker att det inte är så att du har något sår eller liknande som visades när du torkade dig?

Håller hur som tummarna för dig, har själv haft ljusljusbruna flytningar igår och idag och hoppas verkligen att det är en nidblödning <3
  • Ememem

ÄL+10
    vad ser ni?

Tycker tyvärr att de där strecken ser för oregelbundna ut och smala vilket tyder på att det kan vara cb klassiska torkstreck.

Rekommenderar att köpa ett RFSU testa tidigt, det gav tydligt svar för mig eller ett tidigt digitalt.
  • Flowerpower33

Jag har Bim idag. Ingen mens ännu, och tempen har inte dippat. Haft negativa test äl+8-10 och sen tog jag en paus för tänkte det var kört. Men man kan ju inte låta bli att få upp hoppet lite när mensen inte kommer.

• Villblimamma98

@sommar2019juni var färskt och lite. Kom när jag liksom körde upp pappret lite. Tror inte det är det men man kan ju hoppas!😀

Svar på tråden BIM november