BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Stort grattis flowerpower33!!!
Har du haft några symtom?

Jag fick positivt äl test söndag kl 05. Skulle ni säga att jag är på äl+3 eller äl+4 idag? Alltså börja räkna från måndag eller tisdag?
Vad sjukt. Fick en impuls och testade ändå. Kände mig så dum som kissat för typ 1 h sedan och satte mig och testa. Chocken när jag började se en väldigt svag linje. Väntade lite till och kände att ja, det är verkligen en linje. Tog ett digitalt och fick linjen bekräftad. Så sjukt glad men ändå inte då linjen var så svag haha.
Ska hålla mig och inte dricka så mycket nu på några timmar och se ifall det var därför det vart så svagt, annars är jag nog inställt på missfall med så svag linje.
Parkblomman - jag kan inte citera igen. Jag förstår att det är oroligt men det kommer inte heller vara någon större skillnad på testen så tidigt. Det kan till och med skilja på hur mycket då drack inför de två testen.
Som jag skrev i tidigare inlägg är det enda man eventuellt skulle kunna påverka för att minska risken för missfall är att slappna av och ta hand om sig själv 🥰
Håller tummarna, men oroa dig inte för mycket 😊
Överväger testa i morgon redan på äl + 8.... är så förbannat otålig
Parkblomman - jag kan inte citera igen. Jag förstår att det är oroligt men det kommer inte heller vara någon större skillnad på testen så tidigt. Det kan till och med skilja på hur mycket då drack inför de två testen.
Som jag skrev i tidigare inlägg är det enda man eventuellt skulle kunna påverka för att minska risken för missfall är att slappna av och ta hand om sig själv 🥰
Håller tummarna, men oroa dig inte för mycket 😊
Någon som kört ÄL stickor och clearblue digital ÄL-test samtidigt? Undra hur stickorna ser ut i färgen när man fått glad gubbe på clearblue testet :)
Någon som kört ÄL stickor och clearblue digital ÄL-test samtidigt? Undra hur stickorna ser ut i färgen när man fått glad gubbe på clearblue testet :)