• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • Cececilia
    Flowerpower33 skrev 2023-11-16 12:45:25 följande:

Jag har Bim idag. Ingen mens ännu, och tempen har inte dippat. Haft negativa test äl+8-10 och sen tog jag en paus för tänkte det var kört. Men man kan ju inte låta bli att få upp hoppet lite när mensen inte kommer.

Ser lovande ut! Ska du testa idag? 🤩🤞
  • Flowerpower33
    Cececilia skrev 2023-11-16 12:49:40 följande:
    Ser lovande ut! Ska du testa idag? 🤩🤞

Tror inte jag vågar, kommer säkert vara negativt. Testar nog imorgon på morgonen om inte mensen kommit eller tempen droppar mer. Glad

• Flowerpower33

Vad sjukt. Fick en impuls och testade ändå. Kände mig så dum som kissat för typ 1 h sedan och satte mig och testa. Chocken när jag började se en väldigt svag linje. Väntade lite till och kände att ja, det är verkligen en linje. Tog ett digitalt och fick linjen bekräftad. Så sjukt glad men ändå inte då linjen var så svag haha. 

Ska hålla mig och inte dricka så mycket nu på några timmar och se ifall det var därför det vart så svagt, annars är jag nog inställt på missfall med så svag linje. 

• Villblimamma98
    Flowerpower33 skrev 2023-11-16 13:31:33 följande:

Vad sjukt. Fick en impuls och testade ändå. Kände mig så dum som kissat för typ 1 h sedan och satte mig och testa. Chocken när jag började se en väldigt svag linje. Väntade lite till och kände att ja, det är verkligen en linje. Tog ett digitalt och fick linjen bekräftad. Så sjukt glad men ändå inte då linjen var så svag haha. 

Ska hålla mig och inte dricka så mycket nu på några timmar och se ifall det var därför det vart så svagt, annars är jag nog inställt på missfall med så svag linje. 

Men wow grattis!!! Försök hålla dig 4h, 1h är ju superlite kan ju vara därför det är svagt! Grattis ❤️
  • Macbookpro

Hmm? 

kan någon hjälpa mig förklara detta.
    fick positivt ÄLtest i måndags, så räknade med ÄL på tisdagen. 

Men idag har jag massa äggvitesekret. Hur går det ihop?

har haft sex mån-ons men kanske lika bra att ha sex idag också. 

• Villblimamma98
    Macbookpro skrev 2023-11-16 13:53:06 följande:

Hmm? 

kan någon hjälpa mig förklara detta.
    fick positivt ÄLtest i måndags, så räknade med ÄL på tisdagen. 

Men idag har jag massa äggvitesekret. Hur går det ihop?

har haft sex mån-ons men kanske lika bra att ha sex idag också. 

Ibland har jag såna flytningar nån dag efter äl med 
  • Flowerpower33
    Villblimamma98 skrev 2023-11-16 13:32:47 följande:
    Men wow grattis!!! Försök hålla dig 4h, 1h är ju superlite kan ju vara därför det är svagt! Grattis ❤️
    bebissugen91 skrev 2023-11-16 13:49:11 följande:

Stort grattis flowerpower33!!!  
    Har du haft några symtom?

Tack så mycket! Hjärta

Har haft rätt mycket molvärk sen ÄL i princip. Fick starkare hugg typ ÄL+8 så tänkte att det var implantation. Men eftersom jag testade negativt till äl+10 släppte jag den tanken. Men har fortfarande haft molvärk från och till. Otroligt hungrig senaste två dagarna, äter mer än jag brukar. Drömt väldigt verkliga drömmar. Lätt yrsel när jag ställer mig upp började idag typ, det som fick mig att ta ett test.

Ömma bröst har aldrig varit ett symtom för mig tidigare, men dom känns typ lite "pirriga" nu.
  • amiilee
    inezp skrev 2023-11-16 08:59:00 följande:
    Den där lyckan och förhoppningen blev minst sagt kortvarig här... Rynkar på näsan
    Har som tidigare nämnt aldrig haft mellanblödningar och en regelbunden cykel på 30 dagar... Men nu på morgonen verkar det som att en riktig mens med tillhörande mensvärk är igång..

Denna cykel blir mao 22 dagar vilket känns som det mest illavarslande i sammanhanget... 

Håller tummarna för dig och alla andra!! Hjärta
    Har du någon tempkurva? Kanske du hade ÄL tidigare än du trodde? Hoppas det inte är mensen! 
  • amiilee
    Flowerpower33 skrev 2023-11-16 13:31:33 följande:

Grattis!! Tyckte kurvan såg väldigt lovande ut! 
Svar på tråden BIM november