• Anonym (Sofie)

Varför duger vissa enbart till KK?

Hoppas man förstår rubriken. Vad är mekanismen bakom att det finns en tjej som en kille alltid återkommer till mellan sina relationer och enbart har sexuellt umgänge med och sedan går och träffar nån ny? Har ett par väninnor som varit där och även jag själv. 
    Min största kärlek var en jämnårig kille och vi hade i princip enbart en sexuell relation
    Så fort man kommer nära varandra lite drar han sig undan och träffar kanske nån för att sen komma tillbaka och köra KK-stuk igen. Varför gör vissa män såhär? Är det ett säkert kort typ? 

• Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?
  • Anonym (Hm)
    Anonym (XXX) skrev 2023-11-07 15:57:40 följande:

För en gångs skull en enkel fråga. För att ni går med på det. Vem FAN skulle göra det..?   // Förvånad Inte en kvinna som är flickväns- och frumaterial i alla fall.

Så en blivande fru har aldrig sex?
  • Anonym (Antagligen)

Anledningen till att man ser en tjej som endast KK skulle jag säga generellt är för att man är attraherad av henne, vill ligga med henne, men inte känner att man passar ihop för en relation rent personlighetsmässigt. Sedan varför man känner så varierar nog rätt kraftigt från person till person.

• Anonym (Ganska naturligt)

Om det bara är en kille som agerar så gentemot en viss tjej så behöver det inte vara konstigare än att just han anser att just hon inte är någon han vill ha en relation med, vilket kan vara av högst individuella skäl. Men man kan ju fortfarande ha bra sex ihop.

En tjej som däremot gång på gång hamnar i den sitsen bör hon kanske fundera på om det är något hos henne som medför att män i gemen inte anser henne vara flickvänsmaterial.

Tror alla killar som är någotsånär framgångsrika med det motsatta könet har en eller ett par sådana tjejer på lager. Ser inget direkt fel i det.

• Anonym (Icke passande)

Jag som kvinna har haft några kk I mitt liv. Dessa killar/män har helt enkelt inte varit av det rätta virket för seriösa relationer. De har haft för låg intelligens, varit för omogna, för struliga. 

Däremot har de varit ett roligt tidsfördriv och rätt så underhållande sin ointelligens och omognad till trots. Och jag antar att vissa kvinnor också saknar vad som krävs för en seriös relation. 

• Anonym (XXX)
    Anonym (Hm) skrev 2023-11-07 16:54:52 följande:
    Så en blivande fru har aldrig sex?
    Jo, men bara inom långa, etablerade kärleksförhållanden.

Det TS berättade var dessutom värre än vanligt, för hon står - eller snarare ligger - alltså redo, varje gång den här mannen inte har någon bättre till sitt förfogande. Det visar att hon har låg självkänsla, och sådant påverkar en massa annat också. 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (XXX) skrev 2023-11-07 17:53:21 följande:
    Jo, men bara inom långa, etablerade kärleksförhållanden.

Det TS berättade var dessutom värre än vanligt, för hon står - eller snarare ligger - alltså redo, varje gång den här mannen inte har någon bättre till sitt förfogande. Det visar att hon har låg självkänsla, och sådant påverkar en massa annat också. 
    Jo men jag antar att man inte är ilag i nåt å innan man ligger. Så nån gång i början av relationen släpper ju hon till oxå 
  • Anonym (Gissningslek)

Nu blir det här lite av en gissningslek för mig eftersom jag inte verkar kunna ha sex utan att bli kär. Men den gången jag känt så innan att "ok KK men inte mer" så berodde det på att jag tyckte hon var en vidrig egocentrisk uppenbar narcissist, mobbare och dessutom elak. Någon jag inte gillade alls. Men snygg.

Då kände jag att KK skulle funka. Men efter några kvällar och en helg ihop var jag ändå helt nedkärad och vi var ihop i 3 år. 

• Anonym (Line)
    Anonym (Elsa) skrev 2023-11-07 11:33:16 följande:

Jag skrev inte något om möte mellan själarna- det var du som gjorde den tolkningen. Jag skrev att för mig så blir sexet ganska menlöst om man inte känner något för personen man är intim med.

Jag älskar sex och jag vill ha passion. Passion får inte jag med en människa jag inte gillar. Jag vill kunna längta, fantisera och tråna efter personen. Men jag vill inte bli ihop med honom. Men jag vill tycka om honom.

Har saft sex med riktigt heta killar som jag kände noll kemi med. Sexet blev då mellanmjölk. Och det är inget för mig. Jag vill att det slår gnistor

Ja, det är intressant att så fort en man pratar om en kvinna han är intresserad av, så får han höra att han inte har nåt att komma med. Speciellt om det är åldersskillnad, och hon är yngre. Då handlar allt om utseendet. Varför skulle hon välja en gubbe när hon kan välja bland massa vältränade hunks i sin egen ålder? Det här med kemi är inte ens aktuellt då. Allt handlar bara om gubbens utseende och hur äcklig gubben är.
  • Anonym (Jessica)
    Anonym (Erfaren_man) skrev 2023-11-06 22:19:25 följande:

Om du slutar ligga med män som enbart vill ligga, så kommer du snart börja betraktas som flickvönsmaterial. 

När jag var 20 hade jag legat med 1 och det var med min förra kille som jag var med i 5 år. Träffade då en snubbe som som hans så kallade vän. Han ville absolut ingenting mer än vara kk med mig.

Jag ville inte ligga med honom så han försökte tvinga sig på mig 

men där är ett exempel på en som bara såg mig som en att ligga med så där stämmer inte det du säger 
  • Anonym (Jessica)

Eller jag läste nog fel. Tyckte du skrev, att man som tjej ligger runt 

Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?