Anonym (Sofie) skrev 2023-11-06 23:54:42 följande:
Jag skulle ju inte tänka mig att ha sex med någon jag uppfattar som motbjudande. Skulle inte heller finna någon stor poäng i att ha sex med någon jag skulle kunna tänka mig att ha sex med bara för att? vad? Jag vill ju ha sex om jag tycker någon är attraktiv på fler plan än ett? alltså en helhetsbild av en person? inte så mycket avhängt på utseendet direkt. eller hur tänker du
Anonym (E) skrev 2023-11-06 23:58:05 följande:
Nej jag sa inte motbjudande, jag sa en person som du kan tänka dig att ligga med. Bara för att dina ramar är snävare än en del andra personers så måste du ju ändå förstå resonemanget. Så, dildo eller "liggbar" person, tar du dildon då?
Som jag skrev till den andra, jag kan absolut ha känslolöst sex enbart baserat på attraktion. Sedan tänker inte du likadant, och det är också ok.
Hej, Jag tror ni pratar om varandra lite grann.
Jag skulle nog säga att de flesta behöver någon form av attraktion för att vara KK:s. Tänk dig en normalfördelning, där de flesta hamnar i mitten och kräver mer eller mindre attraktion. Längst ut på ena kanten har vi de som måste vara kär för att ha sex och längst ut på andra kanten har vi sådana som någon tidigare beskrev, någon som har sex med fågelskrämmor bara för att knulla.
Men E är mer en typisk kille och du är mer en typisk tjej. Dvs du kanske kräver lite mer än bara lite fysisk attraktion och E kanske kräver enbart "hel och ren". Jag personligen tror att det finns många killar som E, men också många killar som är mer nära det spann du befinner dig i.
Jag tror TS, att KK:n som återkommer till dig, tycker att du är relativt attraktiv, sedan blir du attraktiv för att du dessutom säger ja. Det är som att ha en förälder som alltid gör mat till en när man hälsar på, till slut vänjer man sig vid det. En sorts trygg hamn.