• Anonym (Sofie)

Varför duger vissa enbart till KK?

Hoppas man förstår rubriken. Vad är mekanismen bakom att det finns en tjej som en kille alltid återkommer till mellan sina relationer och enbart har sexuellt umgänge med och sedan går och träffar nån ny? Har ett par väninnor som varit där och även jag själv. 
    Min största kärlek var en jämnårig kille och vi hade i princip enbart en sexuell relation
    Så fort man kommer nära varandra lite drar han sig undan och träffar kanske nån för att sen komma tillbaka och köra KK-stuk igen. Varför gör vissa män såhär? Är det ett säkert kort typ? 

• Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?
  • Anonym (hamb)
    Anonym (Line) skrev 2023-11-07 07:34:05 följande:
    Många säger att män sätter på vad som helst. Jag skulle inte vilja ligga med en kvinna jag inte tände på. Kan vara att hon har snygg kropp. Men då är jag ytlig. Det får bara kvinnor vara.
    Nej då, som jag skrev finns det olika typer av killar och tjejer. Du verkar vara typen som främst vill ha nån som är lite het. Själv skulle jag ändå vilja att där fanns nåt i personligheten också. 
  • Anonym (Line)
    Anonym (hamb) skrev 2023-11-08 07:45:13 följande:
    Nej då, som jag skrev finns det olika typer av killar och tjejer. Du verkar vara typen som främst vill ha nån som är lite het. Själv skulle jag ändå vilja att där fanns nåt i personligheten också. 
    Jag skulle kunna ligga med en kvinna som jag mest tyckte var het, och också med en kvinna jag tycker är charmig. Men om jag kan ligga med en kvinna mest för att hon är het så betyder det att jag är ytlig. Typiskt män, ser en snygg kropp och tänker med kuken.
  • Anonym (hamb)
    Anonym (E) skrev 2023-11-07 10:46:57 följande:
    E är för övrigt en kvinna. För mig räcker utseendet (förutom om personen är ett totalt svin som jag skrev i förra inlägget).
    Ok my bad.

Men ditt resonemang var iaf ett bra exempel på hur någon som inte tänkte som TS tänkte.
  • Anonym (hamb)
    Anonym (Line) skrev 2023-11-08 07:48:09 följande:
    Jag skulle kunna ligga med en kvinna som jag mest tyckte var het, och också med en kvinna jag tycker är charmig. Men om jag kan ligga med en kvinna mest för att hon är het så betyder det att jag är ytlig. Typiskt män, ser en snygg kropp och tänker med kuken.
    Tycker inte någon i tråden har uttryckt sig så. Du verkar ha ett negativt filter.
  • Anonym (Line)
    Anonym (hamb) skrev 2023-11-08 18:21:37 följande:
    Tycker inte någon i tråden har uttryckt sig så. Du verkar ha ett negativt filter.
    Då har du missat vad folk brukar säga.
  • Anonym (hamb)
    Anonym (Line) skrev 2023-11-08 18:32:20 följande:
    Då har du missat vad folk brukar säga.
    Citera det inlägg där du tycker dig se detta.
  • Anonym (Line)
    Anonym (hamb) skrev 2023-11-08 18:35:32 följande:
    Citera det inlägg där du tycker dig se detta.
    Nej, men läs lite trådar i sexforumet så ser du snart. 
  • Anonym (Sofie)
    Anonym (Line) skrev 2023-11-08 07:48:09 följande:
    Jag har nog bara inte fattat att så många män funkar så och tänkt att det typ måste vara nånting mer seriöst bakom om man träffas i flera år. Men samtidigt har jag ju fått bevisat för mig att så inte är fallet. 
  • Anonym (anknytning?)

Jag har inte läst alla kommentarer här så vet inte om nån redan skrivit det jag nu kommer skriva. De som har bara KK kan vara för att de har anknytningsproblem som jag fått lära mig det heter. De ser det som hot, för ansträngande att vara i en riktig relation men behöver och känner sig trygga i en KK-relation. 

Jag har själv haft anknytningsproblem (är tjej) men inte haft KK men haft andra saker typiska för någon som har oupptäckt och obearbetat anknytningsproblem när jag är i en relation. 

Mitt ex hade också anknytningsproblem, och var mycket svajig (svartsjuk, besatthet) i vår relation. Han hade haft KK i flera år innan mig, hon utvecklade känslor och jag såg hur ledsen hon blev när hon en dag fick syn på oss, då förstod jag på något sätt. 

De som då har anknytningsproblem och har KK har det då alltså, är min erfarenhet, för att de fixar KK rent mentalt, behöver den fysiska "kärleken", "närheten". De fixar inte så lätt riktiga relationer. Det har alltså inte alltid med KK:et att göra, utan mer hos den som har anknytningsproblemet. 

• Anonym (Hm)

Fast den här tråden handlade väl om att vissa tjejer bara blir KK fast att hon vill ha förhållande o killen hon är kk med skaffar en annan tjej att ha förhållande med.
    så de handlar inte om att killen Är rädd utan att kk tjejen helt enkelt inte duger till mer

Svar på tråden Varför duger vissa enbart till KK?