Anonym (Dukat gottebord) skrev 2023-11-18 21:28:44 följande:
Det ligger en del i vad du säger men varför har du behov av att detaljerat lägga ut dina sexlekar offentligt på ett forum? Blir mycket sexnovell och runkfantasi för manssläktet, fast det kanske är syftet?
Jag tror du missar en viktig bit som kan vara betydelsefull för många när de har sex. Intimitet, beröring och själva bekräftelsen och samspelet som en sexuellt lyckad relation bör ge. Om kvinnor hade kunnat få den biten serverad lättare utan alla skitstövlar och bök tror jag att många skulle föredra det framför onani med sig själv. Onani ger ju inga djupare känslor eller något bestående förutom stundens behag. Att ha sex med någon man älskar eller är attraherad av gör ju däremot det motsatta och blir både oförglömliga minnen och bidrar till självkänsla och utveckling.
Min erfarenhet av de flesta kvinnor är att de innerst inne går och längtar efter den stora kärleken och gladeligen kastar sig in i romantiska relationer fort de får tillräcklig bekräftelse. Den självvalda ensamheten som singellivet innebär är för de allra flesta också bristen på valmöjligheter. Få skulle välja det alternativet om kärlek var mer tillgängligt och inte bara sex som faktiskt är sämre än onani för många kvinnor.
Jag brottas med mina egna demoner till och från, och det här med kreativ onani är en fungerande metod, därför delar jag med mig till andra med brustet hjärta. Minnen av män som jag känt attraktion till som utnyttjat mig, förföljer mig. Verkligheten är inte så romantisk som du försöker få det att låta, och kvinnan har 2 val gällande män och båda valen suger lika hårt. Antingen slår man ihop sig med en kille som inte är attraktiv men som är trogen (det är inte värt tycker jag, inte ens för pengar (försörjning), många män har t.ex. ett repellerande utseende eller snopp, och det fungerar inte för kvinnan). Eller så är alternativet att ligga med en man som hon faktiskt vill ha, men en sån har flera val än henne då alla kvinnor brukar se ungefär samma sak, och det brukar oftast sluta i katastrof då.
Som du kanske ser (?) så måste man bryta sig loss från det här dåliga ekorrhjulet och köra sitt eget race. Hur många miljoner år till av försök behövs tycker du, innan du äntligen inser att män och kvinnor inte vill samma saker? När får det vara nog? Vi har redan provat olika system i samhället och ingenting är hållbart i längden. Vi har inte provat ännu att alla uppmuntras till singelskap, och det är därför som jag är inne på det spåret för att det andra har uppenbarligen inte fungerat. Kvinnor känner inte attraktion i samma utsträckning som män. Attraktion är så sällsynt för kvinnosläktet så det är bäst att alla bara är singlar och gör själv-utveckling. De som motsätter sig själv-utveckling har inte en fullt mänsklig hjärna, då intelligens är fundamentalt och sexigt. Du säger emot mig för att du är rädd för att plötsligt få mycket tid över till att utöva hjärngymnastik, och det gör dig inte till en god förebild.
Hoppas att ingen kvinna lyssnar på dig för du vet inte hur den kvinnliga sexualiteten fungerar. Män duger bara som vänner (i den STORA majoriteten av fallen), och vänner kan gärna vara andra kvinnor eller ens släkt istället! Män går alltid runt och överskattar sig själva och tror att de är en gudagåva till kvinnan, men så är det verkligen inte. Män kan varken ge attraktion eller orgasm i majoriteten av fallen, och solo-sex är roligare och mer givande. Folk gick ju igång sexuellt på det jag skrev om onani/sexleksaker, sa du ju själv, och det var det jag ville bevisa...
Män behövs inte öht, man brottas bara med onda minnen sen efter att ha varit med en man. Och forskningen säger att krama sig själv ger oxytocin precis som en kram från någon annan, alltså måste inte kramen komma från manssläktet, sorry: www.healthline.com/health/hugging-self Kvinnor föredrar även att gosa med katten istället för med sin man: www.agria.se/katt/artiklar/om-katt/kvinnor-gosar-hellre-med-katten--an-med-partnern/ Och de kvinnor som är bekräftelsesökande kan istället ta på sig klackskor och en tajt klänning och ta sig en runda till t.ex. affären. Då får hon sin "dagliga bekräftelse" när männen kommer att stirra på henne. Allt är så lätt fixat när man vill vara sund singel istället, som kommer att leva längst p.g.a. friheten!