GrönaLjuslyktan skrev 2024-06-17 22:30:30 följande:
MA är verkligen hemskt ja 😔 Mitt var rätt nyligen, graviditeten avstannade i v11, men fick reda på det på KUB i v13. Fick skrapa för 3 veckor sen och nu väntar jag på mensen och att cykeln kommer igång. Detta var vårt 4e försök med vårt sista embryo. Vi tänker att vi ska försöka själva några månader över sommaren och hoppas på ett mirakel. Annars blir det nytt äggplock till hösten. Hur lång tid tog det för din cykel att bli som den brukar? Minns att du nämnde något om en hysteroskopi, gjorde du det? ❤️
Nej men usch, så ledsen för er skull💔💔💔
mitt var väldigt tidigt men man hann ju ändå bygga upp ett hopp!
låter skönt med en paus över sommaren, man behöver verkligen pauser även om tiden går!🙏
min cykel efter ?aborten?/missfallet var lite längre än vanlig, tror 31 dagar, sen nu denna månanden var den 34, så frustrerande men tänker kroppen är helt slut efter allt!
ja vi tänker vi kommer göra det om inte denna återföring lyckas! Jag orkade inte efter missfallet, var helt slut i kroppen och själen så ville bara försöka andas lite! Så vi skippade den, och reste ist utomlands 1 vecka och sköt på återföring till månaden efter! Kändes väldigt bra och kunna ta kontroll över situationen lite! ❤️❤️
är ni oförklarligt barnlösa? hoppas på ett mirakel för er i sommar🙏🙏🌸🌸🌸