amiilee skrev 2024-06-15 10:43:09 följande:
Hej! Hittade denna tråd häromdagen. haft lite paus från FL men varit med i tidigare BIM-trådar när vi försökte naturligt. Nu gjort vår första IVF/ICSI. Testade idag är RD 14 och jag är i chock. Mitt livs första plus! Har TS först på onsdag (RD18) och jag undrar om strecket är lite väl svagt för RD14? Är 19 dagar sedan ICSI? förhoppningen är att det slår över till 2-3 veckor på TD men blir så skraj nu?
Har inget svar där, tycker de digitala veckotesterna är så läskiga då det blir så konkret, så jag har inte vågat ta ett än, fastän jag har 2 positiva test (ett CB plus och ett av apotekets egna stav-variant där man bara ska se två streck).
Tror jag bara ska köra vidare och testa ett par gånger till med babyplan-stavar som jag fått hem nu, och sen utgå från grav.ultraljudet sen då de ändå kommer se om allt är som det ska då. CB veckotetser är så dyra och så blir man bara nojig om det inte slår över till 2-3 veckor tillräckligt snabbt 😬😅
Hoppas verkligen nojigheten är i onödan, amiilee. Allt är säkert i sin ordning ❤️☺️