EmmyLO skrev 2024-05-03 13:08:17 följande:
Förstår det! Känner precis samma - så otroligt glad och tacksam 🙏 och samtidigt livrädd! Fortsätter även att testa och tempa för att få lite försäkran varje morgon.
Vad härligt att höra att du mår bra ❤️ Jag har också haft molvärk till och från, men klart snällare värk än vanlig mensvärk. Annars inga symptom - medan jag har haft massvis med gravidsymptom alla månader jag inte varit gravid 😂
Topp, då ska jag göra detsamma! Har för mig att du testade positivt tidigt? Väntade du till officiell testdag innan du ringde Livio och meddelade att du var gravid? 🥰
Skönt att höra att du också mår bra!

Haha ja verkligen, de inbillade symtomen har gjort en galen i perioder! Galen känsla att vara där nu och få uppleva allt på riktigt
Du skulle också sluta på testdagen? :) Jag har inte tagit proggisar nu på snart en vecka och har inte haft några problem, så allt gick bra :)
Precis, fick positivt på RD5! Jag fortsatte också att testa fram till den officiella testdagen och då ringde jag in :) Går säkert bra att ringa in tidigare också, man vill ju så gärna få dela med sig av lite glada nyheter äntligen! Så spännande tid som väntar nu