• Anonym (G)

Galen höjning

Min hyra ska återigen höjas med 300 kr. Jag tycker inte det är normalt att den höjs med 300 kr varje år. Hur tänker de? Förut kunde den höjas med 50-100 kr och det köper jag men inte 300 kr.

• Svar på tråden Galen höjning
  • CitroneIIa
    Sunflora skrev 2023-12-21 21:57:05 följande:

Om du inte tycker det har du en usel människosyn. 

Vad menar du med det sista? Tror du det är jag som hittat på tak över huvudet garantin? I Sverige sköts det av socialtjänsten och bekostas av skattepengar. Det finns också välgörenhetsorgsnisationer som hjälper hemlösa (missbrukare och invandrare) 

Jag snurrar verkligen till nästan alla trådar jag skriver i.
  • SmulanFnulan
    Anonym (Z) skrev 2023-12-22 10:26:21 följande:
    Hahahaha! Du är verkligen rolig! 

Om du blir så upprörd av att skriva i en tråd kanske du ska undvika den så att du inte får en stroke såhär före jul. 

Du kallar mig efterbliven bara för att jag svarade på någon annans önskan att se en FN-deklaration. Det låter som att du pratar om dig själv. 

"Pinsa", säger jag bara. 
    Jag rekommenderar dig att läsa böcker och annan litteratur så att du förhoppningsvis kommer upp i en ok läsförståelsenivå för det är bara jobbigt både för dig och andra i din närhet att behöva rätta dig hela tiden.
  • Anonym (Z)
    SmulanFnulan skrev 2023-12-22 10:38:09 följande:
    Jag rekommenderar dig att läsa böcker och annan litteratur så att du förhoppningsvis kommer upp i en ok läsförståelsenivå för det är bara jobbigt både för dig och andra i din närhet att behöva rätta dig hela tiden.
    Order housing.
    Pinsa. 
  • SmulanFnulan
    Anonym (Z) skrev 2023-12-22 11:27:03 följande:
    Order housing.
    Pinsa. 
    Ja, du har då verkligen svårt att göra dig förstådd. Tycker verkligen synd om dig. 
  • Anonym (Lol)
    SmulanFnulan skrev 2023-12-22 11:29:09 följande:
    Ja, du har då verkligen svårt att göra dig förstådd. Tycker verkligen synd om dig. 
    Du borde lära dig att stava om du ska ägna dig åt att anmärka på andra människors förmåga att uttrycka sig.
  • SmulanFnulan
    Anonym (Lol) skrev 2023-12-22 12:16:18 följande:
    Du borde lära dig att stava om du ska ägna dig åt att anmärka på andra människors förmåga att uttrycka sig.
    Inget fel på min stavning. Att en och annan feltryckning smyger sig in har inget med ens språkförmåga att göra. Det borde även en idiot som dig själv begripa.
  • Anonym
    SmulanFnulan skrev 2023-12-22 14:15:17 följande:
    Inget fel på min stavning. Att en och annan feltryckning smyger sig in har inget med ens språkförmåga att göra. Det borde även en idiot som dig själv begripa.
    ... "som du själv ..."
  • Anonym (Z)
    SmulanFnulan skrev 2023-12-22 14:15:17 följande:
    Haha! 

Fredagsunderhållning! 
  • Anonym
    Anonym skrev 2023-12-22 10:32:51 följande:
    Det gör det inte alls. Jag har 30-listen uppe just i detta nu. VIlken punkt skulle det vara?
    Sorry, läste fel. Jag råkade ta på mig farfars glasögon.
  • Anonym (Herregud)

Man blir ändå förvånad över hur någon idag kan skapa en sån tråd efter de senaste 1-1,5 året av nyheter och prat om just detta när det handlar om så lite som 300kr, helt mållös! Har du bort under en sten ts?

• SmulanFnulan
    Anonym (Herregud) skrev 2023-12-22 15:11:25 följande:

Man blir ändå förvånad över hur någon idag kan skapa en sån tråd efter de senaste 1-1,5 året av nyheter och prat om just detta när det handlar om så lite som 300kr, helt mållös! Har du bort under en sten ts?

Ja, ts och alla andra idioter i den här tråden som är förvånade över att även hyrorna prisjusteras i inflationstider.
  • Anonym
    Anonym skrev 2023-12-22 14:48:53 följande:
    Sorry, läste fel. Jag råkade ta på mig farfars glasögon.
    Jag märkte det. Farmor blev förbannad när jag började griljera henne med senap. Jag måste verkligen skaffa hörapparat så jag hämtar ut rätt optikerförskrivning.
Svar på tråden Galen höjning