Man, 140 cm
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Ok, så jag ska välja vilken som, bara för att jag är kortväxt? Jag har väl också rätt att begränsa mitt urval? Jag vet många kvinnor som förväntas bli omhändertagen av sin man. Isåfall är väl det lika osexigt?
Varför måste en del frågor rikta sej till beteendevetare och andra experter? Vi vanliga dödliga måste väl få ha våra teorier och funderingar. Varför tysta ner med, det är bara att gilla läget, det får experter ta hand om? Jag tycker det är intressant att fundera och leka med tanken
Ok, så jag ska välja vilken som, bara för att jag är kortväxt? Jag har väl också rätt att begränsa mitt urval? Jag vet många kvinnor som förväntas bli omhändertagen av sin man. Isåfall är väl det lika osexigt?
Det är helt riktigt påstående. Bara för att man vill något är det inte samma som att få. Men jag undrar varför normerna i samhället måste styra oss människor så mycket?
Hitta på? Jag vet kvinnor som säger, ta hand om mej. Då är väl det lika osexigt? Ok, förlåt. Jag ska snällt ta den jag får, bara för att jag är kort, jag lovar. Och jag ska sluta hitta på
Jag håller inte med om den artikeln. Jag tror att det finns många män som vill ha just en sådan kvinna. Det kanske är en riktig skatt där, inne i henne
Gör dig inte till ett offer. Ingen tvingar dig att dejta någon du inte vill. Men du fattar väl att det måste finnas en ömsesidig attraktion?
Hitta på? Jag vet kvinnor som säger, ta hand om mej. Då är väl det lika osexigt? Ok, förlåt. Jag ska snällt ta den jag får, bara för att jag är kort, jag lovar. Och jag ska sluta hitta på
Precis, du har helt rätt. Jag vill ha en kvinna med långa ben, eftersom det är en norm. Jag har inte sagt att jag är felfri. Min fråga var varför normerna i samhället måste styra oss så mycket.
Precis, du har helt rätt. Jag vill ha en kvinna med långa ben, eftersom det är en norm. Jag har inte sagt att jag är felfri. Min fråga var varför normerna i samhället måste styra oss så mycket.