• Anonym (Liten)

Man, 140 cm

Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar

• Svar på tråden Man, 140 cm
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-03 12:45:20 följande:

Jag var bara nyfiken på vad du tycker. Jag är inte bitter och dömande. Bara undrar varför längden är så viktig när man inte ska skaffa barn? Ett bra inre borde väl räcka?

Ställ den frågan till dig själv. 
  • Anonym (Rebell)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-03 12:45:20 följande:

Jag var bara nyfiken på vad du tycker. Jag är inte bitter och dömande. Bara undrar varför längden är så viktig när man inte ska skaffa barn? Ett bra inre borde väl räcka?

Hur kan du säga något sånt? Är det enbart du som har rätt till att ha fysiska preferensramar på andra? 

Jag tror du har en del att jobba på för att få en bättre attityd mot andra.

• Anonym (Liten)

Jag ställer frågan till mej själv också. Jag är inte perfekt. Jag undrar bara varför det är så. 

• Anonym (Rebell)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-03 12:58:39 följande:

Jag ställer frågan till mej själv också. Jag är inte perfekt. Jag undrar bara varför det är så. 

Du skulle säkert gynnas av att empatisera med andra. När du skriver att ett bra inre borde räcka för kvinnor samtidigt som du också har berättat om dina preferenser på kvinnor så uppvisar du hycklande åsikter. Även dömande. Men visst. Du kanske gör en inre resa och bara funderar över varför du själv tycker så.
  • Anonym (Liten)

Jag tycker att ett bra inre borde räcka för alla, inklusive mej

• Anonym (Va!!)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-03 13:47:45 följande:

Jag tycker att ett bra inre borde räcka för alla, inklusive mej

Men det verkar inte som om du tycker att det gäller åt båda hållen. Det räcker tydligen inte för korta tjocka tjejer. Du är en extrem hycklare.
  • Anonym (Liten)

Var fick du tjocka tje ifrån? Det har jag inte nämt

• Anonym (Liten)

Jag menar att alla borde se till insidan. 

• Anonym (Va!!)
    Anonym (Liten) skrev 2024-01-04 02:00:40 följande:

Jag menar att alla borde se till insidan. 

Men gör det själv då istället för att kräva att de ska ha långa ben.
Svar på tråden Man, 140 cm