Man, 140 cm
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Jag tycker om långa kvinnor. Jag gillar långa ben. Bara för att jag är kort måste väl jag också få gilla ben?
Det är klart, men jag tycker det är synd att min längd ska begränsa. Undra varför det är så viktigt för en kvinna att ha en lång man? Kvinnan av idag sägs ju vara självständig och stark. Då är det väl perfekt med en liten man att få ta hand om?
Det är klart, men jag tycker det är synd att min längd ska begränsa. Undra varför det är så viktigt för en kvinna att ha en lång man? Kvinnan av idag sägs ju vara självständig och stark. Då är det väl perfekt med en liten man att få ta hand om?
Synd? Ja det är det kanske men har du andra alternativ än att gilla läget? En kvinna på jobbet är 150 cm, spenslig, knappt några bröst eller former. Hur många män tror du är intresserade av henne?
Synd om henne? Javisst men det är bara för henne att gilla läget. Det är klart det finns män som är intresserade av sådana kvinnor också men de växer heller inte på träd.
Vad är det för fel med att vilja bli omhändertagen? Det känner jag många kvinnor som vill bli. Varför kan inte en man vilja det?
Vad är det för fel med att vilja bli omhändertagen? Det känner jag många kvinnor som vill bli. Varför kan inte en man vilja det?
Det är helt riktigt påstående. Bara för att man vill något är det inte samma som att få. Men jag undrar varför normerna i samhället måste styra oss människor så mycket?
Det är helt riktigt påstående. Bara för att man vill något är det inte samma som att få. Men jag undrar varför normerna i samhället måste styra oss människor så mycket?
Ok, så jag ska välja vilken som, bara för att jag är kortväxt? Jag har väl också rätt att begränsa mitt urval? Jag vet många kvinnor som förväntas bli omhändertagen av sin man. Isåfall är väl det lika osexigt?