Man, 140 cm
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Du säger att jag hittar på, och du kallar mej för otroligt barnslig. Men du svarar inte på vad du tycker om att en del kvinnor vill bli omhändertagen av mannen. Jag tycker det är en intressant frågeställning, varför det är ok när en del kvinnor vill det, men det är inte ok när en del män vill det.
Precis, du har helt rätt. Jag vill ha en kvinna med långa ben, eftersom det är en norm. Jag har inte sagt att jag är felfri. Min fråga var varför normerna i samhället måste styra oss så mycket.
Jag styrs av normerna för att det är en trygghet. Det majoriteten gör, och har framgång med, Följer jag gärna. Avkomman har störst chans att bli bra och framgångsrik om majoriteten gillar den, och accepterar den.
Du säger att jag hittar på, och du kallar mej för otroligt barnslig. Men du svarar inte på vad du tycker om att en del kvinnor vill bli omhändertagen av mannen. Jag tycker det är en intressant frågeställning, varför det är ok när en del kvinnor vill det, men det är inte ok när en del män vill det.
Jag tycker inte att andra ska bryta mot normerna. Jag undrar varför vi styrs av normer. Det är ganska stor skillnad
Varför måste en del frågor rikta sej till beteendevetare och andra experter? Vi vanliga dödliga måste väl få ha våra teorier och funderingar. Varför tysta ner med, det är bara att gilla läget, det får experter ta hand om? Jag tycker det är intressant att fundera och leka med tanken
Jag styrs av normerna för att det är en trygghet. Det majoriteten gör, och har framgång med, Följer jag gärna. Avkomman har störst chans att bli bra och framgångsrik om majoriteten gillar den, och accepterar den.
Ja, bli lyft är en önskan. Få sitta i knä på min kvinna
Ja, bli lyft är en önskan. Få sitta i knä på min kvinna
Ok, visste inte att bildning var ett kriterium för att hitta respektive. Jag brukar gå efter utseende. Långa ben, hon är lång. Bra! Sedan om insidan är bra, snäll, omtänksam, social. För övrigt har du rätt, jag är inte särskilt bildad. Men så mycket vet jag, att alla har rätt till en åsikt. Sedan om den är fel eller rätt har ingen betydelse.