Man, 140 cm
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Ja, ni läste rätt. Jag är en kort man. Bara 140 cm lång. Finns det någon lång kvinna som kan tänka sej en väldigt kort man. Jag är tacksam för ärliga svar
Varför har det enorm betydelse om det är vanligt eller inte? Bara den kvinna jag är tillsammans med, och jag gillar det, räcker väl det?
Varför har det enorm betydelse om det är vanligt eller inte? Bara den kvinna jag är tillsammans med, och jag gillar det, räcker väl det?
Jag tror att det beror på din personlighet. Har du en charmig och smart utstrålning, tror jag att du har en chans. Men jag tror att du måste våga ta steget själv och visa upp dig. I min stad har vi en kille i din längd. Han ser alltid sur ut. Ingen charm alls. Vill inte prata med människor. Han har inte så stor chans. Jag tror att allt är möjligt, men att du kanske kan behöva kämpa mer än en längre man. Sen vet jag inte om vissa barnlösa tjejer kanske backar. Om din korthet är ärftlig, så måste du även hitta en kvinna som inte vill ha barn, accepterar att barnet blir kortare och då även ev. få följdproblem eller som redan har barn. Kämpa! Jag tror att det går. Du måste bara hitta den rätta kvinnan.
Ok, så då ska jag bli vanlig då? Bara för att passa in? Gå på gymmet, träna, ha skor med 6 cm sula. Utbilda mej till något vettigt. Insidan är fortfarande samma. Jag är tydligen barnslig, har låg utbildning, oattraktiv. Förstår inte varför det är så provocerande att vara liten och svag, barnslig och låg utbildning bara för att jag är man.
Ok, så då ska jag bli vanlig då? Bara för att passa in? Gå på gymmet, träna, ha skor med 6 cm sula. Utbilda mej till något vettigt. Insidan är fortfarande samma. Jag är tydligen barnslig, har låg utbildning, oattraktiv. Förstår inte varför det är så provocerande att vara liten och svag, barnslig och låg utbildning bara för att jag är man.
Ok, så jag ska välja vilken som, bara för att jag är kortväxt? Jag har väl också rätt att begränsa mitt urval? Jag vet många kvinnor som förväntas bli omhändertagen av sin man. Isåfall är väl det lika osexigt?
Glömde resten, du väljer själv om du vill ändra dig för att passa in, det är helt ditt val, ingen kan tvinga dig. Men du bör reflektera över vad du behöver göra för att lyckas hitta någon.
Kan nämna att jag själv länge hade problem att träffa kvinnor. Men träning, både fysisk och social hjälpte mig att komma över problemen.
Tack Q och Rebell. För era fina och uppmuntrande ord. Dom värmer. Förstår om en kvinna som vill ha barn, tänker på om barnen blir korta, och om det blir konsekvenser för dom i livet. I mitt fall är just det inga problem. Jag är väl införstådd med den risken, därför vill jag inte ha egna barn. Därför är det bra om den kvinnan jag träffar har egna barn, eller inte vill ha några. Ja, uppförsbacke är det som kort, den saken är klar. Men jag har märkt att charm och humor, utstrålning är ett bra sätt till kvinnors hjärtan