• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • fancyr
    bebissugen91 skrev 2024-02-09 07:12:14 följande:

Neg testa tidigt gravtest idag, bim -4. 
    Förbereder mig för mens på tisdag och för sörsök nr 7.

Behöver ju nödvändigtvis inte betyda något men förstår hur du känner dig 🧡
  • nellys
    ems1991 skrev 2024-02-08 18:02:06 följande:

Denna månaden hoppar jag över ägglossningstester och vi kör på varannan dag hela cykeln så får vi se hur det går. Alla de andra månader har jag tagit äl test och vi har gjort det varje dag men nu provar vi varannan och ser hur det går Glad

Jag hoppar också över ägglossningstester denna månad. Verkar ha en ganska regelbunden cykel och ägglossning så tror det bara stressar mig att hålla på att testa. Dock har det inte blivit nå varannan dag hehe för jag har varit sjuk, så första gången blev igår då jag beräknas enligt app ha ägglossning om 4 dagar. Ska försöka köra några ggr till nu kommande dagarna/veckan så tänker jag att vi har en chans. 
  • Flowerpower33
    bebissugen91 skrev 2024-02-09 07:12:14 följande:

Neg testa tidigt gravtest idag, bim -4. 
    Förbereder mig för mens på tisdag och för sörsök nr 7.

Jag testade suuupervagt positivt med min dotter bim-3 (ÄL+11), så gissar det fäste typ bim-4. hade definitivt inte blivit positivt bim-4 med tanke på hur svagt det var -3. Förstår din känsla, blir själv alltid lite nedslagen av negativa tidiga test trots att jag vet att det inte är kört ännu. Men ville ändå ge dig lite hopp 😊 
  • bebissugen91

Tack, vad fina ni är. Har inga symtom heller så mest troligt blir det inget denna månad heller. Känns psykiskt tungt att gå över 6 månader spärren. Hinner med en ägglossning till denna månaden så jag hänger kvar här 😊 

• Anonym (Syskonsförsök)
    Hsim skrev 2024-02-09 05:37:08 följande:
    Tycke det ser positivt ut ☺️
    Då blir det mys idag haha! 
  • fancyr
    bebissugen91 skrev 2024-02-09 09:47:43 följande:

Tack, vad fina ni är. Har inga symtom heller så mest troligt blir det inget denna månad heller. Känns psykiskt tungt att gå över 6 månader spärren. Hinner med en ägglossning till denna månaden så jag hänger kvar här 😊 

man måste inte ha symtom för att vara gravid :)
  • bebissugen91
    fancyr skrev 2024-02-09 15:37:55 följande:
    man måste inte ha symtom för att vara gravid :)
    Haha ja jotack det är jag med på
  • Cececilia
    Mariiiak94 skrev 2024-02-09 06:53:10 följande:

Cececilia:

Vissa får ju inga symtom alls, så behöver ju inte vara negativt för det ♥️ 

Varje gång har jag haft ömma bröst och känt mig trött samt huvudvärk. 

Denna gången har jag sluppit en del huvudvärk men har fortfarande ömma bröst och fler tydliga blodådror, illamående som kommer från ingenstans och sen försvinner o kommer tillbaka. Kissar oftare än vanligt och helt plötsligt dricker jag mycket mer vatten, vilket jag aldrig varit duktig på. Sedan igår har jag haft lite känningar i livmoder men vågar inte hoppas för mycket! Så svårt o veta om de är pms symtom eller om de är kroppen som luras bara för att man verkligen vill detta.. :(

Ja men visst fortsätter man kämpa!♥️ Men de tär på psyket för min del, blir som en käftsmäll varje gång mensen kommer .. Jag kämpar för fullt med att vänta med o testa till måndag men de har redan börjat klia i fingrarna varje morgon man går på toaletten 😅

Vi fick vårt plus imorse 🥹 har inte riktigt förstått det än! Hoppas så att det stannar och blir vår bebis 🙏 Vi som trodde vi skulle lämna in ansökan om ivf på måndag! 

Har inte känt något alls denna gången, kanske lite dragningar idag. 

Håller tummarna för att ert plus kommer snart också! 🤞

• fancyr
    Cececilia skrev 2024-02-09 19:23:47 följande:

Vi fick vårt plus imorse 🥹 har inte riktigt förstått det än! Hoppas så att det stannar och blir vår bebis 🙏 Vi som trodde vi skulle lämna in ansökan om ivf på måndag! 

Har inte känt något alls denna gången, kanske lite dragningar idag. 

Håller tummarna för att ert plus kommer snart också! 🤞

Men wow!! Stort grattis!!! 🙌 
Svar på tråden BIM februari 2024