• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Mariiiak94

Natalina 1451:

Cececilia:

Borde jag kanske kunna testa runt söndag/måndag? Suger att behöva vänta, har ett otroligt kontrollbehov så jag blir nästan kocko av att vänta! Rynkar på näsan  

ÄL +14 borde väl vara dagen för min BIM? Eller räknar jag galet då? :)

• Juliab
    Hejkoala skrev 2024-02-08 12:58:04 följande:

Juliab: grattis så kul! När är du beräknad då? Jag blir runt den 8/10 om mina uträkningar stämmer :) 

Tack och det samma! 

det blir 16-17 oktober beroende På hur jag räknar. Har varierande cykellängd. 

• Cececilia
    Mariiiak94 skrev 2024-02-08 14:01:54 följande:

Natalina 1451:

Cececilia:

Borde jag kanske kunna testa runt söndag/måndag? Suger att behöva vänta, har ett otroligt kontrollbehov så jag blir nästan kocko av att vänta! Rynkar på näsan  

ÄL +14 borde väl vara dagen för min BIM? Eller räknar jag galet då? :)

haha men det är bra träning att vänta, att vänta på bebisen sen kommer ju vara olidligt. Väntan på bim är ju rena barnleken i jämnförelse. 
    Men har du billiga test kan du säkert testa i helgen men visar det inget typ mitten på nästa vecka 🙃
  • Hsim
    Juliab skrev 2024-02-08 12:04:56 följande:

Passerade BIM igår och tog ett digitalt test. Nu vågar jag tro på det. Det känns så otroligt skönt. vilken lättnad!! 

lycka till alla som kämpar 💜 

Grattis!
  • ems1991

Denna månaden hoppar jag över ägglossningstester och vi kör på varannan dag hela cykeln så får vi se hur det går. Alla de andra månader har jag tagit äl test och vi har gjort det varje dag men nu provar vi varannan och ser hur det går Glad

• Mariiiak94

Cececilia:

Ja vi får se om jag kan hålla mig till onsdag nästa vecka 😅 Har några tester hemma men ska försöka avvakta o se om andra symtom uppkommer och försöka förlita mig på att kroppen gör sitt 🤞🏼 Men de lär klia i fingrarna!! 

Tack för att du tog dig tid o svara! :)

• fancyr
    Juliab skrev 2024-02-08 12:04:56 följande:

Passerade BIM igår och tog ett digitalt test. Nu vågar jag tro på det. Det känns så otroligt skönt. vilken lättnad!! 

lycka till alla som kämpar 💜 

Va härligt, grattis.!
  • Cececilia
    Mariiiak94 skrev 2024-02-08 18:15:31 följande:

Cececilia:

Ja vi får se om jag kan hålla mig till onsdag nästa vecka 😅 Har några tester hemma men ska försöka avvakta o se om andra symtom uppkommer och försöka förlita mig på att kroppen gör sitt 🤞🏼 Men de lär klia i fingrarna!! 

Tack för att du tog dig tid o svara! :)

Haha ja det är svårt att låta bli! Jag har bim på måndag och kommer nog testa imorgon eller i helgen 🙈 Men också för att jag sitter på typ 100 test 😂 Vi har försökt länge så jag testar nästan bara någon dag innan bim för att sluta fantisera och vara beredd på mensen 🙃
  • Juvellampa

Cececilia, nu testade jag igen med clearblue ÄL-test digitalt, som du tipsade om, nu är det en fast glad gubbe! 

Tack för tipset att köra ett till test!

Svar på tråden BIM februari 2024