BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Natalina 1451:
Cececilia:
Borde jag kanske kunna testa runt söndag/måndag? Suger att behöva vänta, har ett otroligt kontrollbehov så jag blir nästan kocko av att vänta!
ÄL +14 borde väl vara dagen för min BIM? Eller räknar jag galet då? :)
Juliab: grattis så kul! När är du beräknad då? Jag blir runt den 8/10 om mina uträkningar stämmer :)
Tack och det samma!
det blir 16-17 oktober beroende På hur jag räknar. Har varierande cykellängd.
Natalina 1451:
Cececilia:
Borde jag kanske kunna testa runt söndag/måndag? Suger att behöva vänta, har ett otroligt kontrollbehov så jag blir nästan kocko av att vänta!
ÄL +14 borde väl vara dagen för min BIM? Eller räknar jag galet då? :)
Passerade BIM igår och tog ett digitalt test. Nu vågar jag tro på det. Det känns så otroligt skönt. vilken lättnad!!
lycka till alla som kämpar 💜
Denna månaden hoppar jag över ägglossningstester och vi kör på varannan dag hela cykeln så får vi se hur det går. Alla de andra månader har jag tagit äl test och vi har gjort det varje dag men nu provar vi varannan och ser hur det går 
Cececilia:
Ja vi får se om jag kan hålla mig till onsdag nästa vecka 😅 Har några tester hemma men ska försöka avvakta o se om andra symtom uppkommer och försöka förlita mig på att kroppen gör sitt 🤞🏼 Men de lär klia i fingrarna!!
Tack för att du tog dig tid o svara! :)
Passerade BIM igår och tog ett digitalt test. Nu vågar jag tro på det. Det känns så otroligt skönt. vilken lättnad!!
lycka till alla som kämpar 💜
Cececilia:
Ja vi får se om jag kan hålla mig till onsdag nästa vecka 😅 Har några tester hemma men ska försöka avvakta o se om andra symtom uppkommer och försöka förlita mig på att kroppen gör sitt 🤞🏼 Men de lär klia i fingrarna!!
Tack för att du tog dig tid o svara! :)
Cececilia, nu testade jag igen med clearblue ÄL-test digitalt, som du tipsade om, nu är det en fast glad gubbe!
Tack för tipset att köra ett till test!