BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.

Ja men nu när du säger det, jag tänkte att kontrollstrecket var den andra linjen! Brukar aldrig få så starka teststreck så hjärnan sållade nog bort det haha. Då är det verkligen positivt! Vilken spännande cykel denna månad haha.
Håller tummarna att temperaturen ökar från och med imorgon! Och att sambon är på humör när han kommer hem😅.
Jag plussade nu på lunchen! Läste i BIM Januari om en som har exakt samma historia som mig och var tvungen att testa. Ett solklart positivt test. Men styrkan på testlinjen gör mig orolig för att det istället är ett missfall. Får återkomma helt enkelt
Ja den är så jobbigt, när man vet med sig att man prickar in det precis när man ska och gjort allt som man ska och ändå blir det inte. Det sätter så mycket griller i huvudet.
undviker man graviditet så känns det som man kan bli gravida i princip jämt, vill man bli gravid känns det som du behöver pricka rätt minut på hela månaden.
Ja, första barnet för oss med 🥰 Har ni någon strategi, ÄL-tester eller så?
Ja, första barnet för oss med 🥰 Har ni någon strategi, ÄL-tester eller så?
Jag plussade nu på lunchen! Läste i BIM Januari om en som har exakt samma historia som mig och var tvungen att testa. Ett solklart positivt test. Men styrkan på testlinjen gör mig orolig för att det istället är ett missfall. Får återkomma helt enkelt
Först, hoppas verkligen det är en frisk böna! Men kan inte förstå att de inte tar in dig på besök, så att du slipper oro. Skulle det vara ett missfall så vill man ju ha det överstökat så fort som möjligt. Men som sagt hoppas verkligen att det kommer gå bra för er! Men kanske prova att ringa imorgon eller ändå kontakta en bm.