• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Mikkans
    Juvellampa skrev 2024-02-15 12:18:21 följande:

Mikkans:

Det är långt ifrån kört tänker jag! Är det tre dagar sen ÄL?

Nej, ruvardag 3 med ett 5 dagars embryo🧡 
  • Anonym (Syskonsförsök)

Jag är på äl+6 idag men har sedan igår kväll haft sån klåda på hela min kropp & håret.. Kliar sjukt mycket :/ Kan det vara något symptom eller vad händer?

• fancyr
    Båten skrev 2024-02-15 11:47:37 följande:
    Nästan samma här, beräknad BIM idag, negativt testa tidigt igår morse och på kvällen hade jag blodblandad flytning, haft molvärk lite lättsen i lördags. Ingen mens än så länge men blodblandad flytning sist jag var på toa. Känns inte hopfullt här heller. Om jag gissar rätt så hade jag ägglossning den 4, alltså senare än beräknat, så har inte mensen kommit innan söndag så ska jag testa då igen, men känns kört. 

Hoppas att det är nidblödning för din del och inte start för mens. 

idag har jag inte haft molvärk men äggviteflytningar.. är det möjligt? 

• Juvellampa

Mikkans:

Hoppas att det stannar!! Uppdatera gärna :) 

Själv är jag på äl+6, men har inga grav symtom alls förutom lite molvärk och tre starka hugg i livmodern igår kväll.

Hade kemisk grav. förra månaden och då hade jag massor av symtom, så den här månaden tänker jag att det inte tagit sig alls.

• Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-15 12:58:46 följande:

Mikkans:

Själv är jag på äl+6, men har inga grav symtom alls förutom lite molvärk och tre starka hugg i livmodern igår kväll.

Hade kemisk grav. förra månaden och då hade jag massor av symtom, så den här månaden tänker jag att det inte tagit sig alls.

Är också på Äl+6 , när har du BIM?
  • Båten
    fancyr skrev 2024-02-15 12:55:53 följande:

Hoppas att det är nidblödning för din del och inte start för mens. 

idag har jag inte haft molvärk men äggviteflytningar.. är det möjligt? 

Hoppet är det sista som överger en säger de, men har tyvärr inte mycket kvar då jag brukar få sådan här flytningar innan mens. 

Så klart det är möjligt, kroppen spelar ju gärna en massa spratt vid sämsta tidpunkt. Har du bra koll på när du brukar ha ägglossning? Tempar du bara eller kör du stickor också? 
  • fancyr
    Båten skrev 2024-02-15 14:04:27 följande:
    Hoppet är det sista som överger en säger de, men har tyvärr inte mycket kvar då jag brukar få sådan här flytningar innan mens. 

Så klart det är möjligt, kroppen spelar ju gärna en massa spratt vid sämsta tidpunkt. Har du bra koll på när du brukar ha ägglossning? Tempar du bara eller kör du stickor också? 
    Jag har hört både och ang flytningarna, samma med livmodertappen.. inget är ju ett säkert kort förutom mensen hehe.. 

Jag tempar och kör med stickor. min ägglossning kom tidigare än beräknat denna månad. CD11 istället för CD14. Det är väl ok men vi hann då inte få in lika många mysdagar. 
  • Juvellampa

Anonym (syskonsförsök):

Då är vi i samma fas! Jag har bim 24/2-25/2 tror jag. Du då??

Har du några känningar??

• Mikkans
    Juvellampa skrev 2024-02-15 12:58:46 följande:

Mikkans:

Ja, hoppas jag med🥺 Åh men ÄL+6 är sååå tidigt. Jag plussade ÄL+11 sist💕
  • Juvellampa

Mikkans:

Ja min förra graviditet plussade jag supersvagt äl+12 så finns ju tid kvar att hoppas! 

När är din "officiella" testdag?

Svar på tråden BIM februari 2024