BIM februari 2024
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024.
Ja jag ska åka och köpa ett nu! Håller tummarna!
Hej!
Har varit inne och läst och följt sedan tråden startades, men inte vågat skriva i tron om att jinxa eller något. Jag är på äl+12 (bim 19/2) och har haft mycket mensvärk sedan igår, så imorse tog jag ett test - men jag vet inte om det är spökstreck eller inte? Vad tror ni?
Tror ni spök? RD4

Jag hoppar över till mars-tråden eftersom min cykel blivit längre av rosenrot :( Lycka till alla ❤
Tror ni spök? RD4
Jag igen. Fick positivt på ett utgånget test i förrgår. Testade med ytterligare ett utgånget test igår morse och det var mycket svagare om än kunde man fortvarande skymta ett streck, samt ett nytt test av annat märke som visade negativt..
Idag gick min temp ned något, samt att jag känner mig svullen i magen som att mensen är på gång, har även lätt mensvärk. Har bim imorgon. Är så arg på mig själv att jag testade med gamla test i förtid, kan ju liksom inte lita på de resultaten men fick ändå förhoppningar om att det äntligen blivit något. Nu känner jag mig så förtvivlad då det verkligen känns som att mensen kommer komma vilken sekund som helst. Kan inte tänka på något annat 😔
HSIM:
jag tycker inte det ser ut som ett spökstreck! Sådär såg mitt allra första test ut när jag plussade med dottern på äl+12.
Ja, jag tog ett nytt test nu när jag kom hem.
Ser helt klart något även på dessa, det får bli digitalt imorgonbitti. Då misstänker jag att kan är på ÄL+11 idag🥰

Ja, jag tog ett nytt test nu när jag kom hem.
Ser helt klart något även på dessa, det får bli digitalt imorgonbitti. Då misstänker jag att kan är på ÄL+11 idag🥰