• pippi12345

BIM februari 2024

Här samlas vi som hoppas på plus i februari 2024. 

• Svar på tråden BIM februari 2024
  • Anonym (Hanna)
    Lusse88 skrev 2024-02-16 02:50:14 följande:

Då tror jag faktiskt jag slutar med rosenrot nu. Vad var den ens bra för egentligen? Kommer inte ihåg vad jag hörde om den riktigt....

Rosenrot rekommenderas inte till de som redan har regelbundna cykler och ägglossning. Har läst om flera som använt det trots att de inte behöver och har fått mycket längre cykler, och det ställer bara till det för kroppen. Så har du normal lång cykel och ägglossning runt dag 10-16 så sluta ta det. ❤️ 

• fancyr
    Hsim skrev 2024-02-16 05:19:43 följande:

I förgår hade jag en spotting blödning och tempen gick ner. Jag var helt hundra på att mesen skulle starta igår, men igår morse hade jag återigen en höjning på tempen och Ingen mens kom. Igår kväll hade jag dock ljusrosa flytningar på kvällen vid ett tillfälle. Imorse var tempen fortfarande något högre. Ingen mens vidare imorse och Testade imorse och håller antagligen på att bli knäpp, men efter att ha stirrat på helt blanka test i några dagar tycker jag mig nu se en svag skugga! Det är gravidkollens test som frågan var om här ovan också, så jag undrar väl nu också om de kan ge spökstrek. 

Jag funderar på om min feber ställde till det så att NC tror jag ägglossat todigare än vad jag har. Så att jag möjligen är på ÄL+11 idag och inte ÄL+14.

så fortsättning följer 😅

Ser ut som ett riktigt streck, hoppas hoppas!!

Jag är på äl-14 och fortfarande negativa test. BIM imorgon. Vad är oddsen på att det skulle visa positivt hädanefter, i princip minimala så antar att det är över nu.  
  • Juvellampa

Mikkans:

Jag håller verkligen tummarna för dig!!!

Anonym syskonsförsök:

Då har vi samma bim också! Det är vårt andra försök, efter kemisk grav. förra månaden... då hade jag massor av symtom men då gick det ju åt skogen också!

Vilket försök är ni på?

Har nästan inga symtom nu tyvärr, på äl+7 idag. 
    Har en dotter på 4 år sen innan, då gick det på första försöket så blev lite bortskämd av det. Jag är 33 år för övrigt. 

• Juvellampa

HSIM:

jag tycker inte det ser ut som ett spökstreck! Sådär såg mitt allra första test ut när jag plussade med dottern på äl+12.

• Anonym (Solrosen)

Någon som ser något på dessa?

• Anonym (Syskonsförsök)
    Juvellampa skrev 2024-02-16 08:05:51 följande:

Mikkans:

Jag håller verkligen tummarna för dig!!!

Anonym syskonsförsök:

Då har vi samma bim också! Det är vårt andra försök, efter kemisk grav. förra månaden... då hade jag massor av symtom men då gick det ju åt skogen också!

Vilket försök är ni på?

Har nästan inga symtom nu tyvärr, på äl+7 idag. 
    Har en dotter på 4 år sen innan, då gick det på första försöket så blev lite bortskämd av det. Jag är 33 år för övrigt. 

Haha helt sjukt vad mycket vi har gemensamt!
    Vi är också på vårt andra försökt och förra gången trodde jag att det hade tagit pagt extremt ömma bröst, rosa flytning 3 dagar innan BIM ( troddet det var nidis).
    Har inte heller några symtom nu och är som dig ÄL+7, när tänker du testa?

Jag har en 6 åring som blev till på andra försöket så man blir ju som du säger bordskämd och tror att det ska gå lika fort hahaha. Jag är 32 år Glad
  • fancyr
    Anonym (Solrosen) skrev 2024-02-16 08:55:27 följande:

Någon som ser något på dessa?

Kanske något på den första bilden men osäker.
  • metalda

Hej! 
    Har varit inne och läst och följt sedan tråden startades, men inte vågat skriva i tron om att jinxa eller något. Jag är på äl+12 (bim 19/2) och har haft mycket mensvärk sedan igår, så imorse tog jag ett test - men jag vet inte om det är spökstreck eller inte? Vad tror ni? 

• Anonym (Syskonsförsök)
    metalda skrev 2024-02-16 09:43:17 följande:

Hej! 
    Har varit inne och läst och följt sedan tråden startades, men inte vågat skriva i tron om att jinxa eller något. Jag är på äl+12 (bim 19/2) och har haft mycket mensvärk sedan igår, så imorse tog jag ett test - men jag vet inte om det är spökstreck eller inte? Vad tror ni? 

Jag tror det är positivt, ta ett digitalt :)
  • Juvellampa

Oj jag råkade ogilla senaste inlägget av misstag när jag skulle svara! 

Jag skulle skriva att jag också tror det är ett plus!!

Svar på tråden BIM februari 2024