Kvinnor, se hit
Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?
Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?
Jag har levt i två långa förhållanden. Ingen av oss var självständig. Det är väl klart att en måste ge med sig? Om en vill ha en bil, men inte den andra, måste en ge med sig
Och varför är det så många kvinnor på dejtingsajter som är självständiga? Det borde väl betyda att det är svårt att leva med en självständig person?
Jag har levt i två långa förhållanden. Ingen av oss var självständig. Det är väl klart att en måste ge med sig? Om en vill ha en bil, men inte den andra, måste en ge med sig
Och varför är det så många kvinnor på dejtingsajter som är självständiga? Det borde väl betyda att det är svårt att leva med en självständig person?
Vad exakt tror du att ordet självständig betyder? Jag tror inte du vet vad det ordet betyder, om vi nu ska vara oartiga mot varandra
Vad exakt tror du att ordet självständig betyder? Jag tror inte du vet vad det ordet betyder, om vi nu ska vara oartiga mot varandra
Varför är du så otrevlig mot mej? Får man inte ha olika åsikter längre?
Jag älskar att vara beroende av någon. Det betyder inte att jag behöver vara beroende. Jag gillar den känslan. Är det så svårt att förstå? Jag är inte svag.
Varför är du så otrevlig mot mej? Får man inte ha olika åsikter längre?