• Anonym (Man)

Kvinnor, se hit

Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?

• Svar på tråden Kvinnor, se hit
  • Anonym (Man)

Jag har levt i två långa förhållanden. Ingen av oss var självständig. Det är väl klart att en måste ge med sig? Om en vill ha en bil, men inte den andra, måste en ge med sig

• Anonym (Man)

Och varför är det så många kvinnor på dejtingsajter som är självständiga? Det borde väl betyda att det är svårt att leva med en självständig person?

• Anonym (Slinky)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-06 00:12:35 följande:

Jag har levt i två långa förhållanden. Ingen av oss var självständig. Det är väl klart att en måste ge med sig? Om en vill ha en bil, men inte den andra, måste en ge med sig

Jag fattar inte vad du menar. Jag tror att du har missuppfattat vad ordet självständig betyder och vad det innebär att vara självständig. Alla vuxna bör vara självständiga och klara sig själva. 
  • Anonym (Slinky)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-06 00:14:28 följande:

Och varför är det så många kvinnor på dejtingsajter som är självständiga? Det borde väl betyda att det är svårt att leva med en självständig person?

Vad exakt tror du att ordet självständig betyder egentligen? 
  • Anonym (Slinky)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-06 00:12:35 följande:

Så när det tog slut rasade ditt liv samman och någon behövde rycka in och rädda dig? Vad är det du inte klarar utan en partner? 
  • Anonym (Man)

Vad exakt tror du att ordet självständig betyder? Jag tror inte du vet vad det ordet betyder, om vi nu ska vara oartiga mot varandra 

• Anonym (Slinky)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-06 00:23:59 följande:

Vad exakt tror du att ordet självständig betyder? Jag tror inte du vet vad det ordet betyder, om vi nu ska vara oartiga mot varandra 

Jag måste ju fråga då jag försöker förstå ditt resonemang. 
  • Anonym (Man)

Varför är du så otrevlig mot mej? Får man inte ha olika åsikter längre? 

• Anonym (Man)

Jag älskar att vara beroende av någon. Det betyder inte att jag behöver vara beroende. Jag gillar den känslan. Är det så svårt att förstå? Jag är inte svag.

• Anonym (Slinky)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-06 00:26:02 följande:

Varför är du så otrevlig mot mej? Får man inte ha olika åsikter längre? 

Det får man ha. Jag har dessutom inte varit otrevlig, om du uppfattar det så ber jag om ursäkt Jag försöker bara förstå ditt resonemang. Men jag kan ju inte tvinga dig att förklara om du inte vill. 
Svar på tråden Kvinnor, se hit