Kvinnor, se hit
Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?
Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?
Jag älskar att vara beroende av någon. Det betyder inte att jag behöver vara beroende. Jag gillar den känslan. Är det så svårt att förstå? Jag är inte svag.
Jag gillar att låta något vila i händerna på en annan person. Eftersom min inställning är att förhållandet ska hålla livet ut. Det tycker jag är att vara stark
Jag gillar att låta något vila i händerna på en annan person. Eftersom min inställning är att förhållandet ska hålla livet ut. Det tycker jag är att vara stark
Jag tror inte det är farligt. Jag tror det är bra. Komplettera varandra gör man när man är osjälvständiga. Man gör det man är bra på, litar på att partnern gör sin del. Skön känsla att vara beroende av någon
Ok, jag skulle klara mej bra utan min respektive, och hon skulle klara sej bra utan mej. Men varken min respektive eller jag vill vara självständig. Jag tycker det är fint att vara beroende av varandra, en bra känsla.
1 för att i Sverige proklameras detta ut hela tiden
2 för att många uppskattar att ha kontroll över sitt och sina barns liv. alternativet vore inte så kul eller hur
Har det?