Kvinnor, se hit
Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?
Varför är det så viktigt för er kvinnor att vara självständig och stark?
Bara för att det proklameras ut, behöver väl inte det vara bra? Är det fel att våga gå sin egen väg? Att vara svag och osjälvständig tycker jag är en styrka
Varför skulle kvinnor inte vara självständiga och starka? Varför är det bara egenskaper som värderas högt på män av män?
att vara självständig har inget med att komplettera varandra, det ena utesluter inte det andra. jag är självständig, har eget jobb med egen lön och egna hobbies. Min sambo har eget jobb med egen lön med egna hobbies. Ändå kompletterar vi varandra, jag gillar att laga mat, han städa. varför skulle vi inte komplettera varandra? Och kompromisser gör vi hela tiden, om jag vill utomlands har han valet att följa med eller inte, jag ska väl inte behöva sitta hemma för att han inte vill? Då åker jag med en väninna istället? vad är skrämmande med en sådan kvinna som mig?
Varför skulle kvinnor inte vara självständiga och starka?
Är du själv stark och självständig eller behöver du andra som stöttar dig? varför?
Jag tycker att du ska sitta hemma om han inte vill åka utomlands. Då kan ni göra något tillsammans istället, eller spara pengarna. Båda ska dra åt samma håll i ett förhållande. Jag tror inte du dör om du får sitta hemma för hans skull. Jag tycker att ni självständiga kvinnor är skrämmande. Om inte det passar, drar jag. Så verkar ni tänka. Varför kan man inte lägga ner sin egen vilja? Följa ett gemensamt beslut? Åka utomlands om ett halvår? Båda, när båda är redo
Jag tycker att du ska sitta hemma om han inte vill åka utomlands. Då kan ni göra något tillsammans istället, eller spara pengarna. Båda ska dra åt samma håll i ett förhållande. Jag tror inte du dör om du får sitta hemma för hans skull. Jag tycker att ni självständiga kvinnor är skrämmande. Om inte det passar, drar jag. Så verkar ni tänka. Varför kan man inte lägga ner sin egen vilja? Följa ett gemensamt beslut? Åka utomlands om ett halvår? Båda, när båda är redo
Jag behöver inte andra som stöttar mej, men jag vill bli stöttad, jag vill stötta andra. Varför så nedlåtande ton?
Jag svarade gurksoppa, men det kanske du inte förstod?
Nu är du ganska otrevlig. Jag har egna intressen och hobby, min flickvän också. Men vi åker aldrig utomlands själva. Väntar tills båda är redo. Jag har inte pratar om sex i den här tråden, intressant att det kommer upp. Vi har ett riktigt förhållande, och unnar varandra egentid
Jag svarade gurksoppa, men det kanske du inte förstod?