Kortväxt man
Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män?
Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män?
Det är inte alla som mobbas här, bara en del, det är ganska intressant.
Anser du dig vara mobbad i den här tråden?
Av samma anledning som du vill ha långa kvinnor. Långa män är snyggare.
Hej (Snyggare) Ok, tack för din åsikt. Så vad tycker du att vi kortväxta män ska göra? Är det bara utsidan som gäller?
Hej C, trodde vi pratade om alla trådar jag har skapat
Hej (Snyggare) Ok, tack för din åsikt. Så vad tycker du att vi kortväxta män ska göra? Är det bara utsidan som gäller?
Det är inte samma sak. Kortväxta kvinnor accepteras och älskas av många långa män. Vi män kan ändra våra preferenser, om insidan, är bra
Det är inte samma sak. Kortväxta kvinnor accepteras och älskas av många långa män. Vi män kan ändra våra preferenser, om insidan, är bra
Vad är det tycker att du inte fått svar på i dina tidigare trådar. Har någon kritik mot dig eller annan åsikt då drar du fram mobbingkortet. Att det är hårt klimat mm. Man får ofta svar som man ropar. Tycker mig att frågan är mångfaldigt besvarad. Både högt och lågt. Rimligen finns inget att tillägga.
(Snyggare) varför kan inte du ändra dej, om insidan är bra? Jag kan ändra mej, om insidan är bra.