• Liten man

Kortväxt man

Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män? 

• Svar på tråden Kortväxt man
  • Liten man

Nu är drevet igång. Hackar och spottar på den som ligger ner. Precis som våra ungdomar gör. Internet mobbning är hemskt 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Wtf)

Då TS vägrar bemöta relevanta inlägg utan slänger ur sig att motfrågor är samma som mobbning så anmäler jag tråden.

• Agda90
    Liten man skrev 2024-01-31 15:57:02 följande:

Det spelar ingen roll vad jag skriver här, så är det fel, och tummen ner, är inte det mobbning. Jag skrev i en annan tråd vad ni tycker jag ska göra, som kortväxt, hade ett förslag om att skjuta mej, så slipper ni mej, men det dög inte heller. På Skolan där jag jobbar, hade vi ett mobboffer som valde att ta livet av sej. Men nu förstår jag bättre, för nu vet jag att det kommer från vuxna.

Nej, du förstår inte för du är inte mobbad. Du frågar varför kvinnor väljer en viss typ av män och kan inte acceptera svaren. Eller du anser att kvinnor ska välja män för att behaga dem, så att de inte känner sig bortvalda och kränkta?

Mobbing min vän är en helt annan sak! Ingen här försöker få dig att må dåligt. Folk försöker svara på din fråga!
    Eller du kanske är ute efter elaka svar som "kvinnor väljer långa män för att de tycker att korta är fula"? Är det det du är ute efter?

Korta män har fått mig att må otroligt dåligt när jag var yngre. När de stirrade ner i urringningen och dreglade. Det var äckligt! Men jag tycker inte att alla korta män är äckliga för det. 

Du å andra sidan ifrågasätter andras preferenser men har mage att ha egna. Kasta inte sten i glashus!

• Tink
    Liten man skrev 2024-01-31 15:57:02 följande:

Det spelar ingen roll vad jag skriver här, så är det fel, och tummen ner, är inte det mobbning. Jag skrev i en annan tråd vad ni tycker jag ska göra, som kortväxt, hade ett förslag om att skjuta mej, så slipper ni mej, men det dög inte heller. På Skolan där jag jobbar, hade vi ett mobboffer som valde att ta livet av sej. Men nu förstår jag bättre, för nu vet jag att det kommer från vuxna.

Men de svaren som varken innehåller mobbning, påhopp eller sarkasm (till exempel mitt svar), väljer du helt att ignorera. Varför?
  • Liten man

Jag har egna preferenser, men kan lägga dom åt sidan om det behövs. Jag föredrar långa kvinnor, men om jag träffar en kort kvinna med bra inre, går det också bra. För mej är det helt ok om någon ifrågasätter mina preferenser. Det är väl inget som säger att jag har rätt? 

• Anonym (Men..)

Men du är väl tillsammans med en kvinna vad jag förstod. Varför ondgöra dig över det när du har förhållande?

Vem vet, forskningen kanske snart kommer fram till ett tillväxthormon som kan öka din längd, så sitt lugnt i båten. Skrattande

• Agda90
    Liten man skrev 2024-01-31 16:17:22 följande:

Jag har egna preferenser, men kan lägga dom åt sidan om det behövs. Jag föredrar långa kvinnor, men om jag träffar en kort kvinna med bra inre, går det också bra. För mej är det helt ok om någon ifrågasätter mina preferenser. Det är väl inget som säger att jag har rätt? 

Du menar att du har preferenser precis som alla andra? Med din logik måste du ju själv vara en mobbare för du har ju preferenser!
  • Liten man

Det är skillnad, för jag kan tänka mej att ändra mina preferenser.

• Agda90

Och du är den enda som kan göra det?

Liten man skrev 2024-01-31 16:23:06 följande:

Det är skillnad, för jag kan tänka mej att ändra mina preferenser.

Svar på tråden Kortväxt man