• Liten man

Kortväxt man

Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män? 

• Svar på tråden Kortväxt man
  • Liten man

Ok, då vet jag. Då är jag inte mobbad. Bra att veta

• Anonym (Gripen)
    Liten man skrev 2024-01-31 18:07:05 följande:

Jag har sämre gener när jag är kort. Det är därför inte kvinnor vill avla oss små. Det är väl inte så konstigt? 

Du sysslar mer med mobbning än alla andra i tråden. Varför det? Du bara fiskar efter kränkningar. Vem gör så egentligen? 
  • Liten man

Nu är alla på mej och hackar igen. Är inte det mobbning?

• Agda90

Om du tycker att detta är att hacka på någon så har du en hel del att lära min vän 

• fultextad användarhandbok
    Liten man skrev 2024-01-31 18:08:17 följande:

Jag är 140 cm

Enligt ett visst sätt att mäta. På avstånd har du en längd i förhållande till upplevaren, på nära håll en annan. 

....

Det är skuggorna från Hains bruk, skuggade sandkorn över öde gård, sprickor i vittrade tegelväggar och naturen som växer över forna domäner.
  • Liten man
    Agda90 skrev 2024-01-31 18:24:38 följande:

Om du tycker att detta är att hacka på någon så har du en hel del att lära min vän 

Ok, är du någon expert på området? Verkar nedlåtande mot mej. Varför? Om jag upplever det så, är det så för mej
  • Anonym (Snyggare)
    Liten man skrev 2024-01-31 18:48:54 följande:
    Ok, är du någon expert på området? Verkar nedlåtande mot mej. Varför? Om jag upplever det så, är det så för mej
    Och jag upplever att du mobbar mig eftersom jag inte får välja partner själv utan att bli påhoppad av dig.
  • Trent
    Liten man skrev 2024-01-31 18:09:36 följande:

Ok, då vet jag. Då är jag inte mobbad. Bra att veta

Du är kortare än många. Det kan du inte påverka. Men du kan påverka hur du hanterar det och hur du låter det definiera vem du är.

Du har många olika egenskaper. Att fokusera på en av dessa och låta den ta galet stor plats är bara dumt. Sluta med det.

Om du skulle beskriva dig själv så skulle du knappast säga "Jag är kort" och sen vara nöjd. För det är inte en rättvis bild av dig. Om vi skulle fråga dina kollegor skulle de inte heller säga "Han är kort" och sen vara tysta. Nån skulle kanske lyfta din humor, en annan att du är bra på att lyssna, en tredje att du är påhittig, en fjärde kanske tycker du har dålig musiksmak. Osv osv.

Du är kort. Men du är inte bara kort.
Svar på tråden Kortväxt man