Kortväxt man
Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män?
Hej! Är här igen. Blir väldigt påhoppad från alla håll. Vi skyller våra barn för internetmobbning, men vi vuxna är inte bättre. Min fråga var, varför väljer kvinnor långa män?
Det är skillnad, för jag kan tänka mej att ändra mina preferenser.
Agda 90. Det verkar inte vara så många på den här tråden som är redo att ändra på sina preferenser
Det spelar ingen roll vad jag skriver här, så är det fel, och tummen ner, är inte det mobbning. Jag skrev i en annan tråd vad ni tycker jag ska göra, som kortväxt, hade ett förslag om att skjuta mej, så slipper ni mej, men det dög inte heller. På Skolan där jag jobbar, hade vi ett mobboffer som valde att ta livet av sej. Men nu förstår jag bättre, för nu vet jag att det kommer från vuxna.
Hur lång (eller kort) är du egentligen Liten man?
@Liten man. Du kan ju börja med att fråga i skolan vad mobbing är. Det är solklart att du behöver fräscha upp de kunskaperna!
Det är direkt pinsamt att du gör den jämförelsen med dig själv och en elev som begick självmord pga att hen blev mobbad!!
Ingen här har utsatt dig för mobbing!
Jag har sämre gener när jag är kort. Det är därför inte kvinnor vill avla oss små. Det är väl inte så konstigt?