• Svar på tråden BIM mars 2024
  • Naniismamma
    Lusse88 skrev 2024-03-04 12:36:07 följande:

Mensen kom :( Tre dagar tidigare. Skönt det åtminstone... Att det inte drog ut på tiden. Nya tag nu i mars. Vårt femte försök. BIM kommer vara i april. 

Aaaw damn it :( ...men ja skönt att den kom tidigare om den ändå skulle komma!!.. ifall du skapar en april tråd, så kommer jag följa den också och se hur de går för dig, vem vet jag kanske behöver joina den också :) känner att det verkligen tar en evighet innan BIM kommer ..
  • fancyr

Idag fick jag glad gubbe på ägglossningstestet så antar att ägglossning sker imorgon :) Var så rädd för att jag inte skulle ägglossa denna månad eller att jag hade missat LH-peaken.

• Naniismamma
    fancyr skrev 2024-03-04 15:43:43 följande:

Idag fick jag glad gubbe på ägglossningstestet så antar att ägglossning sker imorgon :) Var så rädd för att jag inte skulle ägglossa denna månad eller att jag hade missat LH-peaken.

Åååh vad härligt!! :D lycka till med the babymaking nu :D
  • fancyr
    Naniismamma skrev 2024-03-04 15:54:07 följande:
    Åååh vad härligt!! :D lycka till med the babymaking nu :D
    tackar tackar!! hur går det för dig? :)
  • Naniismamma
    fancyr skrev 2024-03-04 16:05:07 följande:
    tackar tackar!! hur går det för dig? :)
    Väntar o väntar på BIM.. men det tar sådan tid Gråter.. jag lägger mig på natten/tidig morgon pga jobb och går upp vid lunch. Så när jag kollar datumet när jag lägger mig , och sen när jag vaknar så är det samma datum xD.. blir helt fel i mitt huvud så det känns som att det går långsammare xD
  • bebissugen91

Har vi fått några plus i tråden än? 😊
    Har inte varit inloggad på ett tag. Har bim 12/3 och tänkte testa på fredag eller lördag

• fancyr
    Naniismamma skrev 2024-03-04 17:01:36 följande:
    Väntar o väntar på BIM.. men det tar sådan tid Gråter.. jag lägger mig på natten/tidig morgon pga jobb och går upp vid lunch. Så när jag kollar datumet när jag lägger mig , och sen när jag vaknar så är det samma datum xD.. blir helt fel i mitt huvud så det känns som att det går långsammare xD
    Åh jag förstår, va drygt 😆 man får försöka hålla sig sysselsatt. Enklare sagt än gjort dock 
  • Naniismamma
    bebissugen91 skrev 2024-03-04 18:47:38 följande:

Har vi fått några plus i tråden än? 😊
    Har inte varit inloggad på ett tag. Har bim 12/3 och tänkte testa på fredag eller lördag

Undrar också !!!.. jag har BIM den 14e .. vet inte när jag vågar testa, har inte så många test haha 😂 spännande att se hur de går för dig också :D
  • Naniismamma
    fancyr skrev 2024-03-04 18:57:39 följande:
    Åh jag förstår, va drygt 😆 man får försöka hålla sig sysselsatt. Enklare sagt än gjort dock 
    Ja haha det är inte den enklaste uppgiften xD.. önskar jag kunde sova non stop tills den 14e och börja testa då om inte tant röd dyker upp såklart.. men hade blivit knäpp om jag sov så mkt xD.

Vad gör alla om dagarna i väntan på att få sitt älskade plus?

I Sverige jobbar jag som personlig assistent till 1 person.. och i Australien (är där nu) jobbar jag som K9 Security guard :)
Svar på tråden BIM mars 2024